  • 1. Data: 2011-03-19 13:15:37
    Temat: Ile czasu ma sad?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Zalozylem sprawe o nakaz zaplaty 12.02 do dzisiaj sad w EPU sie nim nie
    zajal. Ile ma czasu na rozpatrzenie sprawy?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-03-19 15:09:09
    Temat: Re: Ile czasu ma sad?
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-03-19 14:15, Dysiek pisze:
    > Zalozylem sprawe o nakaz zaplaty 12.02 do dzisiaj sad w EPU sie nim nie
    > zajal. Ile ma czasu na rozpatrzenie sprawy?

    tyle ile będzie potrzebował,
    ale taki sukces i tak słabo działa?
    w większości sądów już byłby nakaz

    k.

  • 3. Data: 2011-03-19 15:22:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > tyle ile będzie potrzebował,
    > ale taki sukces i tak słabo działa?
    > w większości sądów już byłby nakaz

    Poprzednio czekalem rowny miesiac

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-03-19 19:27:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-19 16:22, Dysiek pisze:

    > Poprzednio czekalem rowny miesiac

    Ja zauważyłem, że czas do nakazu jest różny. Na przykład dziś mam już
    nakaz ze sprawy sprzed 1,5 tygodnia, a 3 inne ze stycznia i lutego
    jeszcze się kiszą. Wcześniej też tak było nieregularnie. Nie ma reguły.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-03-19 20:11:26
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Sad ma dużo czasu, rosną tam sobie jabłonie, bardzo powoli.