  • From: "kovalek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Idea - rozwiązanie umowy
    Date: Sun, 21 Dec 2003 22:14:16 +0100

    Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:bs2hiq$2kc$2@news.onet.pl...

    > Napisz im pisemko, że list otrzymałeś w terminie późniejszym (gdy
    rozpoczął
    > się już nowy okres płatniczy). Niech sami się martwią, jak Tobie
    udowodnić,
    > że otrzymałeś regulamin w terminie wcześniejszym ;)

    No właśnie się zastanawiam czy napisać im, że list otrzymałem później. Czy
    też napisać, że wogóle nie było nowego regulaminu ?
    Dzwoniąc ponownie do BOK-u usłyszałem, że mam 30 dni na rozwiązanie umowy od
    daty doręczenia mi regulaminu.. A regulamin wg nich oni wysłali z fakturą z
    1 litopada i od tej daty się liczy (mimo iż list został wysłany od nich
    dopiero gdzies 5 listopada, jak nie później nawet).

    Jutro będe pisał reklamacje w sprawie bezpodstawnego naliczenia kary
    umownej. Przydała by się jakaś podstawa prawna. Idea nie ma nic na swoje
    wytłumaczenie (żadnej podstawy prawnej), tylko swoje "widzi mi się". Jaka
    podstawa prawna będzie dobra, aby im udowodnić, że nie mają racji ?

    --
    pozdrawiam
    kovalek