  • Data: 2002-02-27 13:00:03
    Temat: Re: INTERCYZA
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.) szukaj wiadomości tego autora

    Popatrzmy jak Gwidon S. Naskrent zapodaje na pl.soc.prawo:
    >Zdarzenie przyszłe i niepewne od którego zależy powstanie stosunku
    >prawnego (w tym przypadku powstanie (lub nie) wspólności ustawowej zależy
    >od zawarcia małżeństwa między stronami umowy).

    Czyli pisze się intercyzę przed ślubem, a jej ważnośc
    uzależnia się od powstania związku małżeńskiego?

    btw: mi się zawsze wydawała własnie, że intercyzę piszę
    się _przed_ slubem.

    >I opiekuńczy.

    THX

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |