  • From: "kovalek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IDEA ciąg dalszy
    Date: Wed, 14 Jan 2004 00:50:08 +0100

    news:bu1sjf$skd$4@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > O właśnie o to mi chodzi. I sąd przeczyta, że on wypowiedział, bo się
    > zmieniły warunki. Czy i w tym wypadku wyda nakaz?

    No widze, ze wywiazala sie dosc zawzieta dyskusja i zdania sa podzielone...
    W sumie tak sie zastanawiam na jakiej podstawie sad wyda nakaz zaplaty? IDEA
    moze sie opierac na tym, ze nie wypowiedzialem umowy w okresie 30 dni od
    otrzymania faktury, w ktorej niby byl zalaczony regulamin. Jaki IDEA ma
    dowod, ze ow regulamin zostal wyslany? Czy podstawa taka moze byc ich system
    bilingowy, w ktorym widnieje, ze regulamin zostal wyslany razem z faktura??
    W calej sprawie chodzi o kwestie terminu. Jakbym wypowiedzial umowe dwa
    tygodnie wczesniej to nie byloby zadnego problemu.

    Zastanawiam sie teraz, czy pisac jeszcze pismo do IDEI, czy czekac na note
    obciazeniowa z ich strony i wtedy sie odwolywac? Czy moze po prostu poczekac
    na jakies postanowienie sadu ?

    Leszek Kowalski