    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu się dało nie zaczynać od zarzutów...
    Date: Thu, 23 Aug 2018 21:04:25 +1300

    W dniu 18-08-23 o 06:25, Michal Jankowski pisze:
    > W Darłówku. Rodzicom nie wyszło pilnowanie dzieci i te się potopiły.

    Tak też wypowiedział się jasnowidz Krzysztof Jackowski.

    Matka szła do toalety z jednym dzieciakiem to nie powinna zostawiać
    innych dzieci samych tylko wziąć je ze sobą. Tym bardziej, że nie
    wiadomo gdzie ten jej mąż lawirował.
    Poza tym była wysoka fala, wiał silny wiatr i była wywieszona czerwona
    flaga (tylko gdzies daleko i mało widoczna). Kiesyś czarna flaga była
    informacją, że nie wolno się kąpać. Nie wiem dlaczego teraz zmienili na
    kolor czerwony.

    > I śledztwo prowadzone jest "w sprawie", przez tydzień zarzutów nikomu
    > nie postawiono...

    Pewnie nie mają czasu albo przez okres urlopowy.

    --
    animka