  • Data: 2004-05-12 14:32:06
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Arek! Miałeś taki nabój w ręce, czy opierasz się na telewizji? Nabój jest
    > rozpoznawalny, pod warunkiem że masz czas, by go obmacać. Normalnie

    Opieram się na opiniach znajomych mi policjantów - twierdzą, że za
    Chiny Ludowe by ich nie pomylili.

    > Arek! Znowu jesteś odporny na racjonalne argumenty. Zrozum, że zupełnie
    > inna taktyka strzelania obowiązuje dla amunicji gumowej, a inna dla
    > breneki. Oni strzelali breneką jak gumową i stąd nieszczęście.

    Gumowy pocisk wystrzelony w głowę też zabija a na pewno kaleczy.
    Nie ma taktyki strzelania gumowymi pociskami w głowę.

    [..]
    > tezą z zamiarem zabicia, to z kilku metrów nie spudłujesz w 50% strzelając
    > w samochód.

    Wg naocznego świadka strzelali na dzień dobry. I mnie to zupełnie ziębi ani grzeje
    czy usłyszeli huk z rury wydechowej czy też huczało im w głowach po decybelnej
    muzyce.
    Liczą się intencje, a tu były jednoznaczne - zabić.
    Nie zatrzymać, lecz zabić. I to nie tylko osobę, którą brali za bandytę, ale
    także pasażera, do którego nic nie mogli mieć.
    Dla mnie sprawa jest oczywista i karą powinno być dożywocie.

    Arek