eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoI znowu nasi dzielni policjanci i system "sprawiedliwości" się popisuje. › Re: I znowu nasi dzielni policjanci i system "sprawiedli wości" się popisuje.
    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu nasi dzielni policjanci i system "sprawiedli wości" się
    popisuje.
    Date: Mon, 12 Jan 2004 00:22:20 +0000 (UTC)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:btsjqq$p8u$5@news.onet.pl:

    > Wiesz co. Zdarzają mi się pomyłki, więc przeczytałem jeszcze raz
    > w miarę dokładnie.
    A miara dokładna?

    > Znajdź, gdzie ja napisałem, że policjant może kogoś bić bez
    > powodu. Wskaż który to post, bo ja go nie widzę w tym wątku.

    Służę: MID: <btn5q1$52o$1@news.onet.pl>
    (na moje stwierdzenie: bandyta MOŻE bić BEZ POWODU, a policjant
    NIE MOŻE bić BEZ POWODU - odpowiedziałeś: "Nie masz racji, jeśli
    zostanie zaatakowany to może") - sprzeczność logiczna jaka się
    pojawiła, wywołała u mnie chęć kontynuowania tego podwątku.

    > No faktycznie. Tak zamotałeś ten wcześniejszy post, że wyszło,
    > że policjant może kraść.

    Oj, nie mnie to wyszło. Nie mnie...

    > Oczywiście że nie może. No i teraz rozumiem skąd to bicie,
    > choć zwrotu "bez powodu" tam nie widzę.

    MID: <X...@2...7.19.17> linia 6 /*
    MID: <X...@2...7.19.17> linia 7
    Masz inne news czy ktoś mi skrytobójczo robi supersedes?

    > Uwierz na słowo, że są ludzie do których trzeba w ten sposób

    Nie muszę w tej materii polegać tylko na Twoim słowie. Pozostaje mi
    też praktyka, która wprawdzie nie różni się znacząco od Twych słów.
    Pozostaje mi jednak pewna wątpliwość co do odpowiedzialności.
    Bo co do skuteczności wątpliwości nie mam...

    [tu coś się pokaszaniło z cytatami - poprawiam i C&P z Twojego postu
    MID: <btrl4v$q25$8@news.onet.pl>:
    =start C&P=
    > się z kolei?

    Przykro mi, ale tego fragmentu nie rozumiem, więc trudno mi się
    odnieść.
    =STOP C&P=
    > A z czyjego. Bo ja mam to u Ciebie w poście
    > news:Xns946D1E7357378dmicfgpolboxcom@22.7.19.17 czyli ty, z 3:09
    > 11.01.2004 r. mniej więcej na końcu. I nie ma ">" przed tym,
    > więc wygląda mi na Twoją wypowiedź.
    Znowu chyba inne "njusy" mamy.
    Chyba się Twoje zepsuły, bo moje zeznają to samo co np.:
    http://groups.google.pl/groups?dq=&hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&selm=Xns946D1E7357378dmicfgpolboxcom%4022.7.19.17

    Zresztą CBDU.

    --
    pozdro
    poreba