  • Data: 2003-10-15 21:42:32
    Temat: Re: I znowu jacys nasi dzielni policjanci sie popisali...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    ben rzecze:
    [..]
    > przypadku działań Policji i snuć w nieskończoność wizję państwa policyjnego.

    Pisałem już o tym wielokrotnie - nie chodzi o sam fakt popełnienia przestępstwa
    przez jakiegoś *pojedyńczego* policjanta bo czarne owce są wszędzie.
    I tu się z Tobą zgadzam, że czarne owce nie plugawią całej grupy.
    Niestety nie w tym jest problem.
    Problemem jest przyzwolenie reszty, na takie rzeczy!
    Powszechne "ślepnięcie", odwracanie głowy, czy wreszcie nawet zwykłe zmowy całych
    grup policjantów!
    Do tego dochodzi cała reszta - sądy, które zawsze przyklepują to co podłoży
    prokuratura, a wiarę dadzą policjantowi a nie cywilowi, uchwalanie policyjnego
    prawa ograniczającego podstawowe swobody obywatelskie, wreszcie systematyczne
    i celowe działania policji polegające na nękaniu młodych ludzi naruszające ich
    swobodę i godność! Polecam doskonały artykuł na ten temat w jednym z tygodników.
    Nie pomnę teraz czy to było Wprost, Polityka, czy Newsweek.
    Po kiego to robią? Czemu ma służyć to ciągłe i debilne podgrzewanie kotła?

    Możesz mi powiedzieć jak inaczej to wytłumaczyć niż budowaniem państwa policyjnego?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek