  • 21. Data: 2021-02-06 10:58:35
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Nie jest przestępstwem kara usankcjonowana prawnie.

    Powiedz to Żydom zamordowanym przez hitlerowców.

  • 22. Data: 2021-02-06 11:17:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2021 o 09:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > A jeśli powiem, że całe P0 należałoby pod mur i kałachem, to p0gląd, czy
    > p0dżeganie?

    To powiedz. I nie kombinuj z ziobrami w miejsce o. Sprawdzimy;)

    Domyślam się, że zerokratura dość liberalnie podchodzi do takich
    pomysłów, więc wiele nie ryzykujesz:P

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-02-06 11:21:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-06, t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Powiedz to Żydom zamordowanym przez hitlerowców.

    Już po pierwszym poście, chyba mój rekord.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2021-02-06 11:31:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już po pierwszym poście, chyba mój rekord.

    To był akurat "sredni" przykład (ale tylko ze względu na jakąś tam
    zasadę dotyczącą dyskusji w internetach). Ale generalnie człowiek ma
    rację możesz sobie podstawić opozycjonistów katowanych przez komuchów,
    komende posadzonego zgodnie z prawem, snowdena albo nawalnego:(

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-02-06 12:51:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > rację możesz sobie podstawić opozycjonistów katowanych przez komuchów,
    > komende posadzonego zgodnie z prawem, snowdena albo nawalnego:(

    Nie ma krztyny racji, bo ta dyskusja z założeniem, że prawo, której ona
    dotyczy jest wadliwe bądż w omawianym zakresie nieprzestrzegane nie ma
    najmniejszego sensu. Innymi słowy, po uj rozpatrywać czy coś jest
    podzeganiem jeśli kwestionuje się zasadność przepisu penalizującego czyn
    do którego ktoś miałby podżegać?

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2021-02-06 13:00:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ma krztyny racji, bo ta dyskusja z założeniem, że prawo, której ona
    > dotyczy jest wadliwe bądż w omawianym zakresie nieprzestrzegane nie ma
    > najmniejszego sensu.

    Założenie, że prawo zawsze nie jest wadliwe jest karkołomne. W obecnej
    sytuacji jest też po prostu głupie:P

    > Innymi słowy, po uj rozpatrywać czy coś jest
    > podzeganiem jeśli kwestionuje się zasadność przepisu penalizującego czyn
    > do którego ktoś miałby podżegać?

    Pewnie po to, żeby zakwestionować prawdziwość twojego twierdzenia - "Nie
    jest przestępstwem kara usankcjonowana prawnie."

    Żeby było na czasie - wpada sanepid na kontrolę z wypisaną decyzją o
    karze. I co nałożenie takiej kary jest przestępstwem czy nie? :P

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-02-06 13:27:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > O tyle kiepski argument, że nawet przez dziesiątki tysięcy lat normą
    > było zabijanie.

    Dopiero pod koniec XIX wieku nauczyliśmy się jakoś w sposób pewny
    identyfikować osoby. Wczesnej jedynym skutecznym sposobem trwałego
    wyeliminowania idioty z zapędami do mordowania innych było zabicie go,
    albo ewentualnie dożywocie. Inaczej, jak uciekł, to mógł przybrać
    dowolną tożsamość. Stąd wynikały środki zapobiegawcze w postaci aresztu.
    Tylko tak miałeś jaką taką pewność, że sądzisz sparwcę, a nie inną
    podstawioną osobę.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2021-02-06 13:35:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Założenie, że prawo zawsze nie jest wadliwe jest karkołomne. W obecnej
    > sytuacji jest też po prostu głupie:P

    Bez tego założenia prowadzenie takiej dyskusji jest głupie do kwadratu.

    > Pewnie po to, żeby zakwestionować prawdziwość twojego twierdzenia - "Nie
    > jest przestępstwem kara usankcjonowana prawnie."

    No bo nie jest. Czy coś jest przestępstwem czy nie decyduje przepis.
    Przestępstwo to nic innego niż pewien czyn zabroniony (przepisami). Tak
    sobie ustawodawca wymyślił. Jak wymyśli, że pierdnięcie będzie
    przestępstwem, to będzie.

    Nb. zawsze mnie ciekawiła hipotetyczna możliwość istnienia kraju, o
    prawie opartym na systemie etycznym pozwalającym np. na bezwarunkowe
    zabijanie. Przyjmując, że kraj ten nie byłby związany żadnymi umowami
    międzynarodowymi, co wtedy?

    > Żeby było na czasie - wpada sanepid na kontrolę z wypisaną decyzją o
    > karze. I co nałożenie takiej kary jest przestępstwem czy nie? :P

    Na tyle w obecnym burdelu kowidowym nie siedzę, żebym był to w stanie
    przeanalizować, ale jeśi sanepid miał dobry powód, aby uważać, że
    nakłada karę zgodnie z prawem, to pewnie nie jest - np. art. 1 p. 3 kk?

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2021-02-06 14:02:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bez tego założenia prowadzenie takiej dyskusji jest głupie do kwadratu.

    Dlaczego? Ja zaryzykowałem, napisałem pismo procesowe i sąd po kilku
    obrotach nieruchliwych młynów wymiaru sprawiedliwości odpisał, że prawo
    było wadliwe:P Ba - na koszt podatnika;)

    > No bo nie jest. Czy coś jest przestępstwem czy nie decyduje przepis.

    A ja myślałem, że sąd.

    > Przestępstwo to nic innego niż pewien czyn zabroniony (przepisami). Tak
    > sobie ustawodawca wymyślił. Jak wymyśli, że pierdnięcie będzie
    > przestępstwem, to będzie.

    Otóż niekoniecznie. Może się okazać, że taki przepis jest
    niekonstytucyjny bo stanowi torturę, urąga godności człowieka albo
    powoduje, że wstrzymywane pierdy przedostają się politykom do
    przestrzeni między uszami i stąd rodzą się posrane pomysły, które
    następnie w formie sraczki ustawodawczej naruszają art 2 brzydkiego
    słowa na ka;)

    Akurat do zbadania tego faktu mamy bardzo kompetentny akurat w tym
    zakresie organ - trybunał kulinarny juli przybłędskiej. Zarówno temat
    pierdów jako konsekwencja działań kulinarnych jak i posrane pomysły są
    temu ciału bardzo bliskie.

> [...]
    > prawie opartym na systemie etycznym pozwalającym np. na bezwarunkowe
    > zabijanie. Przyjmując, że kraj ten nie byłby związany żadnymi umowami

    Zapewne nie byłby on uznawany przez społeczność międzynarodową, więc
    ciężko by było dyskutować na ten temat w oparciu o nasze rozumienie
    prawa. W naszym rozumieniu to nie byłoby prawo, bo prawo jest stanowione
    przez państwo, a to nie byłoby przez nas uznawane.

    > Na tyle w obecnym burdelu kowidowym nie siedzę, żebym był to w stanie
    > przeanalizować,

    No to jak nie jesteś w stanie przeanalizowac, to sąd teza że znasz
    odpowiedz? ;)

    > ale jeśi sanepid miał dobry powód, aby uważać, że
    > nakłada karę zgodnie z prawem, to pewnie nie jest - np. art. 1 p. 3 kk?

    Ale oni sobie zdają sprawę, że ich działania są z dupy wzięte. Nie jest
    tajemnicą, że ich działania są pozorowane i powodem ich wizyt nie jest
    rzekome naruszenie przepisów sanitarnych a po prostu otwarcie biznesu -
    które jest zgodne z prawem, bo każde dziecko już wie (a urzędnik na
    100%, że działalności można zabronić tylko ustawą a nie
    rozporządzeniem). Więc mamy modelowy przykład, że kara usankcjonowania
    prawnie jest przekroczeniem uprawnień - o czym również masowo informują
    sądy w sprawach sanepid - reszta obywateli.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2021-02-06 14:40:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.02.2021 o 10:58, t-1 pisze:

    > Powiedz to Żydom zamordowanym przez hitlerowców.

    Mordowanie osób wyznania Żydowskiego nie ma nic wspólnego z karą. To
    było normalne ludobójstwo. O karze można by mówić, gdyby sam karany mógł
    mieć jakikolwiek wpływ na znamiona przestępstwa, nie dostosował się i za
    to wymierzono karę. Jaki wpływ miał Żyd na to, że był Żydem?

    --
    Robert Tomasik