    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I jeszcze raz o dialerach 0-700 ..
    Date: 21 Jul 2003 09:21:11 +0200

> [...]
    > niedokładnie zacytował, a tekst w "Rzeczpospolitej" brzmi tak:
    >
    > "/.../podmiotem świadczącym te usługi w stosunku do abonentów i ponoszącym
    > wobec nich odpowiedzialność jest TP SA - twierdzi URTiP. - Tym samym
    > podnoszona przez TP SA teza, że odpowiedzialność wobec abonentów ponoszą
    > wytwórcy treści, jest nieuzasadniona".
    > Przypomnijmy, że przed kilkoma dniami, wykorzystując *tę tezę operatora*,
    > jeden z klientów TP SA wygrał proces sądowy z TP SA w sprawie płatności
    > za usługi świadczone za pośrednictwem numerów 0-700."

    wszystko ok, tylko, ze wyniki kontroli przeprowadzonej przez urtip sa poki co
    nieoficjalne, wiec traktowalbym informacje podane przez rz i onet z pewnym
    dystansem
    kontrola zostala zakonczona 16.06 tylko, ze tepsa moze (i z pewnoscia to zrobi)
    zglosic do wynikow (a dokladniej do protokolu kontroli) uwagi itp. ciekawe
    tylko kiedy zostana podane oficjalne wyniki...znajac procedury - poznamy je
    niepredko

    > Według podawanych o tym procesie informacji, sąd przyznał rację prawnikom
    > pozwanego o zapłatę b. dużej sumy klienta (nie wiem czy to nie błąd literowy,
    > ale podawano sumę 850 tys zł!),

    moze byc literowka, bo suma faktycznie duza, chyba ze to za kilka miesiecy
    osobiscie znane mi sa przypadki zadania przez tepse zaplaty na kwoty 70, 132,
    152, 209 i 251 tys zlotych (oczywiscie sa to kwoty "nabite" w ciagu jednego
    miesiaca)

    pozdrawiam
    d.