    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <3n3bmfwpmzq6$.14m7c7uh0qspm.dlg@40tude.net>
    <q5hcsd$ntl$3@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 4 Mar 2019 02:07:05 +0100

    Dnia Sun, 3 Mar 2019 21:19:27 +0100, Shrek napisał(a):
    > Ale nie jest. Jest H/X264/5. Koniec tematu.

    Nawiasem mowiac - standard z 2003 r ... a co bylo wczesniej ?

    > Nie wyjdzie na to samo, zwłaszcza jak obraz się mało zmienia. Pojedyncze
    > jpegi będą miały znacznie wększy rozmiar, niż strumień z interfrejmami
    > (czy międzyramkami dla purystów językowych)

    Ale mam na mysli jeden jpg co pol sekundy np.

    > Dokładnie.

    Wiec wyjdzie podobnie w kwestii wielkosci, co seria jpg

    > Natomiast nie jest to sera milionów jpegów zapisanych na
    > dysku w różnych plikach jak twierdzi Robert.

    https://www.youtube.com/watch?v=-A8-uStnLL4

    Jakos skacze ten obraz.

    https://www.youtube.com/watch?v=ayH660GD8gU
    https://www.youtube.com/watch?v=9IVQWnB5u6g

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sedzia-
    zabral-z-lady-cudze-50-zlotych-sad-jest-niewinny,253
    104.html
    ten jak plynniejszy, ale tez nie calkiem.

    28192,nagranie-z-incydentu-z-udzialem-posla-wiplera.
    html

    J.