    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1...@4...net>
    <9E2eE.9053$MD5.6414@fx18.ams1>
    <5c78ed3a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <BeneE.16507$081.11029@fx03.ams1>
    Date: Sun, 3 Mar 2019 21:13:16 +0100

    Dnia Sat, 02 Mar 2019 04:01:37 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale czy obie zawsze te same?

    Zakladamy chyba, ze patrol dostaje pierwsze wolne z szafy ... ale
    skoro patrole chodza parami, dostaja dwie kamery, zdaja dwie kamery -
    to bym sie nie zdziwil, gdyby dwie kamery dlugo pracowaly ze soba.

    > Raz, że to chyba dość nowy sprzęt (krótka historia),

    No wlasnie, sprzet nowy, jeszcze malo zuzyty.

    > dwa, przeciętna
    > obsada komisariatów nie jest jakoś specjalnie liczna,

    U mnie we Wrocku komisariaty jakies duze mi sie wydaja.
    Tzn bywaja takie malutkie biura, ale sa tez takie po 4 pietra.

    > a skoro nie jest
    > liczna, kamer zaledwie kilka to może po paru latach bez wymieniania aku
    > się to statystycznie wyrówna. W tym momencie to może być wręcz efekt
    > odwrotny - część lezy, a część jest używana na okrągło.

    Moze byc.
    I te co sa uzywane na okraglo maja podobny stopien zuzycia :-)

    J.