  • 1. Data: 2006-06-30 13:37:48
    Temat: Re: Hmm ..
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > Przed chwilą sobie oglądałem w TV pana Gosiewskiego z Potworów i Spółki
    > (PiS) i zaprezentował pogląd że pani Beger i Prokurator złożą
    > _zażalenie_ od wyroku skazującego Beger.
    > I gdzie Gosiewski kończył prawo ....?

    czepiasz się, może orzeczenie o kosztach im się nie podoba ;)

    KG

  • 2. Data: 2006-06-30 13:38:08
    Temat: Hmm ..
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-30 13:39:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > I gdzie Gosiewski kończył prawo ....?

    Ktoś się przyznaje do tego samego uniwersytetu ;)?

  • 4. Data: 2006-06-30 13:42:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > czepiasz się, może orzeczenie o kosztach im się nie podoba ;)

    Akurat ;)

    Swoja drogą to mało dostała, Prokurator miał łagodne żądania.

  • 5. Data: 2006-06-30 13:43:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):
    > Przed chwilą sobie oglądałem w TV pana Gosiewskiego z Potworów i Spółki
    > (PiS) i zaprezentował pogląd że pani Beger i Prokurator złożą
    > _zażalenie_ od wyroku skazującego Beger.
    > I gdzie Gosiewski kończył prawo ....?

    nie wazne gdzie konczyl ale ile czasu to robil

    13 lat, http://raportnowaka.pl/news.php?typ=poslowie&id=157
    :-))

    P.
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 6. Data: 2006-06-30 13:48:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > 13 lat,

    Nie bardzo mi sie w to chce wierzyć ...
    To pewnie tylko złośliwe plotki, choć tutaj
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Przemysław_Gosiewski piszą podobnie.
    Znaczy miał problemy z napisaniem pracy magisterskiej.

  • 7. Data: 2006-06-30 13:49:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Już wiem skończył U. Gdański.
    Ktoś sie przyznaje do takiego wykształcenia? ;)

  • 8. Data: 2006-06-30 13:51:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie bardzo mi sie w to chce wierzyć ...
    > To pewnie tylko złośliwe plotki, choć tutaj
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Przemysław_Gosiewski piszą podobnie.
    > Znaczy miał problemy z napisaniem pracy magisterskiej.

    a orientujesz sie czy stwierdzenie ze Ziobro egzaminu konczacego
    aplikacj eprokuratorska nie zdal za pierwszym podejsciem a za drugim
    ledwo na 3 jest prawdziwe? Pojawilo sie jakis czas temu na tej grupie.

    P.

  • 9. Data: 2006-06-30 13:56:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a orientujesz sie czy stwierdzenie ze Ziobro egzaminu konczacego
    > aplikacj eprokuratorska nie zdal za pierwszym podejsciem a za drugim
    > ledwo na 3 jest prawdziwe? Pojawilo sie jakis czas temu na tej grupie.

    Słyszałem inną _plotkę_.
    Zdał za pierwszym razem, przy czym komisja uświadomiła go że stawia mu
    3, ale w prokuraturze nie ma czego szukać.
    Podobno jednym z egzaminatorów była prokurator Wilkosz-Śliwa, którą
    niedawno "zesłał" na jakąś prowincję. A więc jest mściwy, trzeba uważać ;)

  • 10. Data: 2006-06-30 16:53:31
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 30.06.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > nie wazne gdzie konczyl ale ile czasu to robil
    >
    > 13 lat, http://raportnowaka.pl/news.php?typ=poslowie&id=157
    >:-))

    Przemku: a Ciebie kto uczył języka polskiego - i jak długo?

    Tak sobie pytam - bo rezultaty tej edukacji (jak widać powyżej - i nie tylko
    tutaj) są dość mierne... ;]
    --
    pozdrowienia

    Z.