  • 1. Data: 2006-06-30 09:18:27
    Temat: Licznik
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    Witam, mam takie pytanie, właśnie zauważyłem, że mój licznik od wody w domu
    jest uszkodzony (kompletnie się nie kręci).Za chwilę pójdę i zgłoszę to do
    spółdzielni mieszkaniowej.Chciałbym jednak się zabezpieczyć aby nikt później
    nie stwierdził, że to wina magnezów...Co w takim wypadku zrobić ? jakie
    protokoły spisać przy wymianie licznika itp. ??

  • 2. Data: 2006-06-30 09:35:18
    Temat: Re: Licznik
    Od: "pavicus" <l...@l...pl>

    magnez to najwyżej w tablicy Mendelejewa znajdziesz ;)

    pozdrawiam

    ////////////////////////////////
    Ełpe

  • 3. Data: 2006-06-30 10:16:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.06.2006 pavicus <l...@l...pl> napisał/a:
    > magnez to najwyżej w tablicy Mendelejewa znajdziesz ;)

    W wodzie też go sporo jak już się czepiamy.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2006-06-30 10:41:39
    Od: "szorterek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie stwierdził, że to wina magnezów...Co w takim wypadku zrobić ? jakie
    > protokoły spisać przy wymianie licznika itp. ??

    Witam.
    Nie masz się czym przejmować jeżeli to zwykły licznik turbinowy (Metrom) to
    w obudowie mosiężno, poliwęglanowej to nie ma możliwość zatrzymania go
    zewnętrznym magnesem (nie magnezem). Trafiałay się kary za zaburzanie pracy
    liczników energii elektrycznej, ale tam są specjalne układy hamulców
    magnetycznych i na pomiarowni w Zakładzie energetycznym wychodzą podczas
    kontroli licznika.
    Po prostu zadzwoń zgłoś uszkodzenie licznka, wyliczą ci średniówkę zurzycia
    wody i po herbacie.
    Pozdrawiam
    Szorterek

  • 5. Data: 2006-06-30 14:12:00
    Od: marg <m...@m...pl>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > nie stwierdził, że to wina magnezów...Co w takim wypadku zrobić ? jakie
    > protokoły spisać przy wymianie licznika itp. ??

    Stety niestety - często zdarzają się takie zatrzymania. U nas
    społdzielnia wcale się nie rzuca, a pytanie zaczynają od pytania o datę
    zakupu i posiadanie gwarancji (u ojca zatrzymał się po 10 m3). Potem coś
    wyliczają, ale nie wychodzi jakoś dramatycznie dużo.

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<

  • 6. Data: 2006-06-30 19:15:08
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    szorterek napisał(a):

    > Po prostu zadzwoń zgłoś uszkodzenie licznka, wyliczą ci średniówkę zurzycia
    > wody i po herbacie.

    Nie masz sie czym przejmowac.
    Ja mialem identyczna sytuacje tyle ze w ogole sie tym nie przejmowalem.
    Sytuacja wygladala tak ze spoldzielnia pomontowala liczniki na wode. Prz
    2m3 licznik stanal.

    Po kilku kolejnych spisywaniach licznika kapneli sie ze cos jest nie tak
    i przyslali fachowca. Fachowiec stwierdzil ze licznik rzeczywiscie jest
    uszkodzony po czym go wymienil - zadnego wyrownania czy kary nie bylo.

    Jacek

  • 7. Data: 2006-07-05 06:28:24
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2006 21:15:08 +0200, castrol napisał(a):

    > Po kilku kolejnych spisywaniach licznika kapneli sie ze cos jest nie tak
    > i przyslali fachowca. Fachowiec stwierdzil ze licznik rzeczywiscie jest
    > uszkodzony po czym go wymienil - zadnego wyrownania czy kary nie bylo.

    U mnie było tak samo.
    Spisywacz stwierdził, że licznik się nie kręci... napisał karteczkę,
    zadzwonili ze spółdzielni, umówili się ze mną na montaż nowego licznika.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net