  • 1. Data: 2002-04-17 05:29:50
    Temat: Hipoteka - jak sprawdzic?
    Od: "Uhoman" <u...@f...onet.pl>

    Witam
    Mam zamiar kupic garaz na osiedlu. Walscicielem gruntu jest sp.
    mieszkaniowa, ale sam garaz kupuje od prywatnej osoby. Jakie dokumenty sa do
    tego wymagane (ew. gdyby ktos znal koszty notarialne takiego
    przedsiewziecia) i najwazniejsze: jak sprawdzic, czy garaz nie jest
    obciazony zadnymi platnosciami?
    Pozdr.
    u...@f...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-17 16:32:28
    Temat: Re: Hipoteka - jak sprawdzic?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 17 Apr 2002, Uhoman wrote:

    > tego wymagane (ew. gdyby ktos znal koszty notarialne takiego
    > przedsiewziecia) i najwazniejsze: jak sprawdzic, czy garaz nie jest
    > obciazony zadnymi platnosciami?

    W księdze wieczystej oczywiście. Jednak nie zawsze mogą one odzwieciedlać
    stan rzeczywisty - wtedy na rzecz nabywcy działa rękojmia dobrej wiary,
    chyba żeby z łatwością mógł się o rzeczywistym stanie dowiedzieć, albo
    rozporządzenie było nieodpłatne.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-18 22:25:43
    Od: "Roland" <a...@r...pl>

> [...]
    > stan rzeczywisty - wtedy na rzecz nabywcy działa rękojmia dobrej wiary,
    > chyba żeby z łatwością mógł się o rzeczywistym stanie dowiedzieć, albo

    A koszty wylicz sobie na www.gratka.pl - nieruchomości - kalkulator opłat

    KK

  • 4. Data: 2002-04-19 04:01:54
    Od: "Uhoman" <u...@f...onet.pl>