    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: 20 Sep 2006 02:52:17 -0700

    J.A. wrote:
    > 17 Sep 2006 13:01:05 -0700, na pl.soc.prawo, Problemy w

    > A bo na przykład jedzie na wakacje, ma za chwilę pociąg, a przy
    > przechowalni bagażu są kolejki, albo pracownik znika na 10 min.
    > więc by nie zdążył.
    > Regulamin, zgoda, ale ja jakoś sobie nie przypominam, żeby
    > hipermarket jakoś dbał o to, abym się zapoznawał z jego
    > regulaminem.
    > Jak klient robi zakupy nie znając regulaminu, to jest w porządku?
    > Przecież nawet sobie nie można zainstalować nowego programu w
    > komputerze, póki się nie odptaszkuje, że się zapoznało z
> [...]

    Słabo sie rozglądasz, przy wejsciu do hiperowych sklepów ( w
    Krakowie) sa regulaminy tylko ze nikt na to nie zwraca uwagi !! Ja też
    nie zwracamna to uwagi a plecak oddaje do przechowalni !! A kolejny
    argument z tym pociagiem hehhh wybacz ale jest troche smieszny ja jak
    mam 10 minut do odjazdu pociagu to dupe trzymam na peronie ( a
    pociagami jezdze sporo) !! W Grodzie Kraka nie ma hiperowego marketu w
    poblizu dworca PKP teraz buduja galerie ale galeria to co innego :)
    Mimo iz powstanie galeria to i tak bede na 10 minut przed odjazdem
    siedzial na peronie, bo czesto pociag juz jest podstawiony i trzeba sie
    rzucac na wolne miejsca :)