    From: o`rety <o`rety@pl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: Tue, 19 Sep 2006 21:23:58 +0200

    Użytkownik scream napisał:
    > Pamiętam dyskusje na tej grupie na temat zatrzymywania przez ochronę
    > sklepów osób z plecakami, itp. Dziś natomiast zajrzałem na stronę Federacji
    > Konsumentów i przypadkiem natknąłem się na taki tekst:
    >
    > "Konsumenci często pytają, czy praktyki hipermarketów dotyczące zakazu
    > wnoszeni np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w takich
    > przypadkach sklep musi zapewnić odpowiednie miejsce na przechowanie rzeczy
    > klientów. Depozyt w szafkach zamykanych na klucz lub przechowalnia jest
    > praktyką, którą wprowadzają hipermarkety w ramach ustalonego przez siebie
> [...]

    Ja nie zostawiam juz pleceka w depozytach, jak ktoregos pieknego dnia
    zostawilem w wlonostojacych szafkach (menda markt) plecak, wrcilem (byla
    niedziela po 20ej) a szafek nie ma! tzn sa, ale za roleta antywlamaniowa
    i nie ma czlowieka, ktory by mi udzielil info co jest z moim plecakiem.
    Musialem w poniedzialek zaraz po otwarciu sklepu sie stawiac i odebrac
    zgube. Specjalnie wtedy jeszcze raz sprwadzilem i stalo jak byk: rzeczy
    pozostawione w szafkach do odbioru (niedziela) do 21ej.

    pozdr

    ps nastawienie ochrony w sklepie zalezy generalnie od miasta: w stolicy
    nie spotkalem sie z jakimkolwiek problemem podczas wchodzenia z
    plecakiem na sklep natomiast w kielcach czy w radomiu od razu problemy
    tworza... maja przeciez kamery, bramki, niech czuwaja, a nie traktuja
    wszystkich jak zlodziei.