    From: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hilfe.......co robić????
    Date: Sat, 27 Sep 2003 08:42:36 +0200

    Użytkownik "tdm850" <t...@p...onet.pl> napisał
    > tak dokładnie to znaczą i śpię spokojnie..... ... do czasu doręczenia
    > pisemnego zazrutu

    Re : Staraj się czytać moje uwagi. Zarzut ogłasza się ustnie, zaś
    postanowienie o jego przedstawieniu jest pisemne i pozostaje w aktach
    sprawy. Uzasadnienie (dokument) otrzymujesz do ręki.

    > podejrzany z 286 $1 kk
    > z cznu lub cos takiego 298 $1 kk
    > tyle wynotowałem z tego pisma.

    Re : A więc ogłoszono Ci zarzut, czy też nie ? Potwierdziłeś podpisem
    przyjęcie zarzutu do wiadomości , czy nie ?

    nie może

    > aA co jak się pomylił?

    Re : To musi umorzyć ( to taka forma prawna przyznania się do błędu lub
    nieudolności)

    > W pierwszym momencie chciał rozmawiac ale nie chciałem , zapytałem o treść
    > zarzutu i kwalifikację prawną...i tu go wcięło....
    Re : Nie rozumiem ostatniego pojęcia.

    > i następną rzeczą chyba niepoprawną było to że przed przedstawiniem
    > zarzutów pobreałlk odciki palców. i zdjęcia..

    Re : Poprawną. Stwierdzam, że nie przeczytałeś z należytą uwagą mojego
    poprzedniego listu.

    > pierwsze było łamane przez RSD czy jakoś tak .../02
    > a drugie przez .../03 coś zaczynające się na literę K

    Re : RSD to "rejestr śledztw/ dochodzeń". A w sprawie odpowiedzi na pytanie
    "... czy jakoś tam..." proponuję skorzystanie z usługi wróżki.

    > Posądzono mnie o wyłudzenie odszkodowania i że działałem w zmowie.
    Re : To może pisz jaśniej ... W jaki sposób dowiedziałeś się o tym ?

    > Ale wróćmy do sprawy czekam teraz na doreczenia pisemne zarzutu.
    Re : Vide odpowiedź pierwsza.

    AR

    Ps. Popracuj nieco nad ortografią, gramatyką, składnią i interpunkcją.