  • Data: 2008-05-22 16:27:38
    Temat: Re: Handel wierzytelnościami
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie prościej pozew o zapłatę?

    Nie. I błagam nie pytaj czemu. Dużo lepiej mieć dług
    nieprzedawniony w "polubownej obsłudze" niż nakaz.

    > To dlaczego nie zwykłym pozwem o zapłatę?

    Bo kur*a nie ! Ja Cie nie nie pytam, dlaczego jak ja do hotdogów
    nie dodajesz musztardy i keczupu tylko inne breje. Bo tak jest
    zdecydowanie dla mnie wygodniej. I dla innych też - Ty możesz
    tego nie rozumieć, ale nie traktuj tego w związku z tym jako zło
    czy coś nielogicznego.

    > Wyjechali, jak pielęgniarki? ;->

    Nie wyobrażam sobie by jeden księgowy panował nad
    wierzytelnościami jeśli te przytaczane przez Ciebie bodaj kruki
    na początku zatrudniają do tego sztab
    programistów/analityków/księgowych/megaarchiwa/etc ... No ale Ty
    widzę wiesz lepiej, że nad setkami tysięcy czy milionami
    wierzytelności może zapanować jeden księgowy :)

    > Jaki klucz? Wezwali do zapłaty, pozwali, nie przedawniło się i gotowe.

    Wezwali do zapłaty 20 000 gapowiczów ... pakując ręcznie i
    ręcznie wypisując pozwy ... gdy już skończyli pisać ostatni
    pozew, pierwsze 4750 wezwań okazało się być wysłanych 3
    miesiące temu i 4750 spraw się przedawniło. Jutro przedawnia się
    kolejnych 67 ;)
    6008