  • Data: 2003-01-31 13:48:43
    Temat: Re: Haker Amator - jak go powstrzymać????
    Od: "Prezes" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro wiesz kto to jest to moze sie warto przejsc do jego rodzicow.Niech
    oni
    > z nim pogadaja.

    taki mam zamiar, przectawic im dowody i z nimi pogadac ale czy jest sens isc
    na prokurature, czy oni załatwią ta sprawe

    Albo zalatw to w inny sposob...

    tzn jaki??? Użycie pięści odpada bo mam zawiasy, fakt ze inny paragraf ale
    boje sie tego, zawsze moga sie do czegos przyczepic, bo przestepstwo jest na
    szkode państwa i sedzia orzekł ze 4 lata zawiasów to i tak za mało jak na
    ten paragraf.
    A najlepsze w tym jest to ze ja jestem niewinny.

    Bezy