  • Data: 2003-01-31 15:43:56
    Temat: Re: Haker Amator - jak go powstrzymać????
    Od: "Prezes" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak kazdy:-))) W historii więziennictwa nie bylo jeszcze chyba ani
    > jednego winnego więźnia lub skazanego:-))) Pociesz się więc, ze nie
    > jestes odosobniony:-)))))

    Był jeden taki, w siedział... ;-)

    dobre dobre, 5 pkt za te wypowiedz., Ale ja naprawde jestem nie winy.

    Sami sie wypowiedzcie nad moja historią.

    No to powiedz czy jestem słusznie skazany. Pewnego dnia ide sobie i znajduje
    4*50zł fałszywe, skapłem sie ze to fałszywki, spotkałem potem kumpli,
    pokazałem im te banknoty i chcieli po jednym to im dalem nie biorac za to
    nic w zamian- czyli nie miałem zednych kożysci materialnych. Oni natomiast
    wzieli i upłynnili ta kase w dyskotece, ale na bramce ochroniaz ich złapał i
    do aresztu.
    No i jeden z nich który zeznał ze wzioł banknot odemnie i dał go drugiemu
    nic nie dostał a ja te poprostu dałem banknoty im a ja dostałem 1 na 4 lata
    w zawiasach za puszczenie w obieg 2 fałszywek. a nie mówiąć o grzywnie, czy
    to jest sprawiedliwe??? czy ja jestem winny temu.????