    Date: Mon, 18 Feb 2013 01:05:35 +0100
    From: "W.P." <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hacking...
    <511ff05f$1@news.home.net.pl> <kfouai$min$1@mx1.internetia.pl>
    <kfp073$if8$1@node1.news.atman.pl> <kfp2je$4oi$1@mx1.internetia.pl>
    <kfp2k0$l4s$1@node1.news.atman.pl>
    <51208a0e$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfqdq4$umo$5@node1.news.atman.pl> <5120c338$1@news.home.net.pl>
    <kfqhl8$qnk$1@node2.news.atman.pl> <5120d6ce$1@news.home.net.pl>
    <kfqmbd$85r$1@node1.news.atman.pl> <5120e1ff$1@news.home.net.pl>
    <8...@a...kjonca> <kfqouu$n79$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@a...kjonca> <kfrio7$rvp$1@node2.news.atman.pl>
    <51215718$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfrlmq$96f$1@node1.news.atman.pl>
    <51216c5b$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfrqlh$3qs$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Ale po co? Skoro drukarka sie sama zalogowala, to ty mozsz sie zalogowac
    > bez cudów :)

    > Ale to standard - jak łapanie "pijanych rowerzystów", rowerzystów
    > jezdzacych po chodniku jak i psy a raczej wlascicieli psow robiacych
    > kupki na chodniku. Łatwy cel, łątwa kasa.
    >
    > :)
    Jak kiedyś się wymsknęło mojej koleżance: "spermozjady ze Straży
    Wiejskiej..."....

    Wiesz, ale "kiddie" postawiony przed sądem... (nawet jak mu nic nie
    "wlepią") już NIGDY nie zrobi nic dla innych... i to jest smutne...

    Będzie jak już dawno złodzieje: "złapali Cię za rękę?" "niech udowodnią,
    że to Twoja"....

    JA jestem w dobrej sytuacji, bo wiem, komu z sąsiadów ufać i w jakim
    zakresie...
    ale "zwykły ludź" :(, szczególnie z dużego miasta :(

    W.P.