  • Date: Sun, 17 Feb 2013 21:43:55 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hacking...
    <511ff05f$1@news.home.net.pl> <kfouai$min$1@mx1.internetia.pl>
    <kfp073$if8$1@node1.news.atman.pl> <kfp2je$4oi$1@mx1.internetia.pl>
    <kfp2k0$l4s$1@node1.news.atman.pl>
    <51208a0e$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfqdq4$umo$5@node1.news.atman.pl> <5120c338$1@news.home.net.pl>
    <kfqhl8$qnk$1@node2.news.atman.pl> <5120d6ce$1@news.home.net.pl>
    <kfqmbd$85r$1@node1.news.atman.pl> <5120e1ff$1@news.home.net.pl>
    <kfr89s$h8d$1@node2.news.atman.pl> <51212759$1@news.home.net.pl>
    <kfr9ef$s7s$1@node1.news.atman.pl> <51212b76$1@news.home.net.pl>
    <kfrav3$to4$1@node1.news.atman.pl> <512131c0$1@news.home.net.pl>
    <kfrcdp$vbb$1@node1.news.atman.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <kfrdku$u3$1@node1.news.atman.pl> <51213c9e$1@news.home.net.pl>
    <kfreh4$nqk$1@node2.news.atman.pl> <51213eef$1@news.home.net.pl>
    <kfrf5d$ofc$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 17.02.2013 21:39, Mr. Misio pisze:

    > A ja pisze - ze jest taka osoba, a ty sie stawiasz.
    >
    > Dlaczego Teojsze ma być Twojsze niż Mojsze?

    > Teraz do parku? Znow kraść ławki? :D

    > Czyli nie zauważyłeś...

    Jak ją złośliwie gdzieś w krzakach ukryłeś...

    > Osoba upoważniona zaś nie musi być właścicielem.

    > I przyjezdza Justus :)

    I płacisz za wezwanie patrolu.

    A ja wychodzę zdziwiony "Po kiego grzyba ten matoł zostawia otwartą
    bramę i zamiast jak człowiek powiedzieć, że sobie gości nie życzy, wzywa
    jakichś goryli? Nudzi mu się?".

    Na szczęście takich jak ty jest mało - większość ludzi jak sobie nie
    życzy gości to albo zamyka bramę, albo po ludzku prosi o opuszczenie terenu.

    > Możliwe. Ale ty dalej o pobicie. A ławka dalej moja.
    >
    > Moja linia obrony - zasłabłem i niechcący wylądowałem ci na kolanach.
    > Prosząc o udostępnienie miejsca, po prostu nogi się pode mną ugięły.
    > A ty mnie pobiłeś...

    Mam świadków twierdzących inaczej, zboczku.