eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancje › Re: Gwarancje
  • Data: 2003-12-30 22:06:37
    Temat: Re: Gwarancje
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bsrljh$nns$1@inews.gazeta.pl...
    > > to dla klienta fajna sprawa, ale nie bardzo to logiczne....
    > Logiczne jak najbardziej. Po prostu nie każdy w ten sposób naciąga
    > prawo, a z drugiej strony jakie szanse miałby konsument gdyby nie było
    > takiej możliwości?

    jak to jakie szanse? producent zagwarantował ( obiecał, zobowiązał
    się )że towar bedzie sprawny przez okreslony czas. Np 3 lata.
    Produkt nawalił przed upływem tego czasu. Producent naprawia, albo
    wymienia na inny egzemparz, który ma zastąpic ten pierwszy i " dotrzymać"
    do końca okresu
    gwarancyjnego ( np 1 miesiąc do upływu 3 lat) Jesli ten pierwszy zepsułby
    sie po upływie 39 miesiecy np to czy ktos by to reklamował??
    Raczej nie. A tak to ten "drugi" ??? no wlasnie ...jak bedzie???

    > Jeśli towar jest tak walnięty, że wymaga _wymiany_ , to chyba normalne,
    > że nowy egzemplarz ma gwarancję od początku.

    ja mysle, że ten "nowy" wchodzi jakby w gwarancje swojego poprzednika ,
    którego zasyepuje... ale to tylko takie moje przemyslenia....

    pozdrawiam

    Zbyszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1