eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancje › Re: Gwarancje
  • Data: 2003-12-30 10:55:44
    Temat: Re: Gwarancje
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > to dla klienta fajna sprawa, ale nie bardzo to logiczne....
    Logiczne jak najbardziej. Po prostu nie każdy w ten sposób naciąga
    prawo, a z drugiej strony jakie szanse miałby konsument gdyby nie było
    takiej możliwości?
    Jeśli towar jest tak walnięty, że wymaga _wymiany_ , to chyba normalne,
    że nowy egzemplarz ma gwarancję od początku.
    To sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy klienta. I akurat
    w przypadku dysku ma ku temu możliwości - jeśli jest wina klienta, to
    można go obciążyć kosztem serwisowania. Pytanie co się bardziej
    sprzedawcy opłaca pozostawmy sprzedawcom. W USA większość rzeczy
    wymieniają na nowe bez pytania i wnikania, bo tam konsument to święta krowa.

    chester

    --
    "Mało jest uczciwych kobiet, które nie byłyby zmęczone swoją cnotą."
    (Francois de la Rochefoucauld)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1