eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancją/rękojmią izraelskiego Pegasusa :-) [AP sugeruje+ wady/braki?] › Re: Gwarancją/rękojmią izraelskiego Pegasusa :-) [AP sugeruje+ wady/braki?]
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancją/rękojmią izraelskiego Pegasusa :-) [AP sugeruje+
    wady/braki?]
    Date: Fri, 24 Dec 2021 16:44:30 +0100

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> pisze:
> [...]

    Smartfona uzywasz? Przeciez on transmituje dane.
    No dobra - moj niewiele, moze bym sie zorientowal, ze cos jest nie
    tak,
    ale wystarczy poczekac na wifi z wiekszym pakietem danych.

    >Jeśliby okazało że dane ze śledzenia w Polsce przez służby w Polsce
    >*muszą* być wysyłane do Izraela (albo "tylko" zostawiać tam ślad)
    >to IMHO szambo prawne i polityczne robi się o dziwo jeszcze bardziej
    >śmierdzące.

    Nawet jesli nie trzeba wysylac, to jak zagwarantujesz, ze nie wysyla?

    Cos tam niby zbadac mozna, i miec wrazenie ze nie wysyla, albo
    pewnosc, ze cos wysyla :-)

    J.