    From: ...@...c
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja, niezgodność z umową, reklamacja.
    Date: Tue, 27 Dec 2005 21:58:46 +0100

    Dnia Tue, 27 Dec 2005 20:54:17 +0100, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):

    > No to mi już bardzo dużo wyjaśnia. W takim razie co z niezwykle
    > popularną klauzulą typu "zastrzegamy sobie prawo do zmian w
    > specyfikacji" itp? Jeśli nastąpiła taka niezgodność z umową to mam
    > napisać pismo o wadach produktu, że to niezgodność z umową i na tej
    > podstawie żądam zwrotu pieniędzy? Czy sprzedawca musi to uznać czy też
    > ma inną drogę załatwienia sprawy?

    Istotne są podstawowe fukcje produktu ponieważ tylko ich wady mogą
    spowodować wymianę lub zwrot gotówki. Nie ma towaru który miałby klauzule
    tego typu w specyfikacji. Zwykle w urządzeniach technicznych jest
    tolerancja ale tutaj z pomocą idą normy PN i UE szczegółowo regulujące
    parametry.

    --
    pozdrawiam,