eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera. › Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.
    Date: Mon, 30 Sep 2002 18:04:29 +0200

    "Piotr C." wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No ale mnie też to zaciekawiło. Bo gdyby było:
    > "Zerwanie plomb powoduje ..."
    > ale jest:
    > "Zerwanie plomb grozi " - tylko grozi, to nie oznacza bezpośredniej
    > implikacji. Chyba. Cholera, sam bym nie wpadł na to!

    Dokladnie.
    A poniewaz "publiczne grozby" sa prawnie zakazane i scigane,
    stad sytuacja producenta jest mniej niz wesola.
    Nie mamy tutaj oczywiscie do czynienia ze sformulowaniem o charakterze
    ostrzezenia "dotykanie przewodow elektrycznych grozi porazeniem" czy
    "grozi pozarem"

    gdyz w tych przypadkach "narazamy sie na grozbe" ale wywolana silami
    natury,
    w przypadku producenta, to on sam nam "grozi" a niekoniecznie
    "przestrzega przed niebezpieczenstwem", czyli dziala w zlej wierze,
    realizujac jedynie wlasny interes komercyjny.

    Dlatego mysle ze sprawa jest do wygrania tak przed sadem, sadem
    konsumenckim , jak i na drodze ugody.

    Jak w ogole producent komputera osmiela sie kierowac grozby wobec
    klienta.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).