eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera. › Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.
    From: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.
    Date: 30 Sep 2002 14:56:38 GMT

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:1258-
    1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl:

    > Po zakupieniu nowego zaplombowanego komputera , z plombami na obudowie,
    > w celu jego przystosowania do uzytkowania:
    > tzn. zamontowania CDRW, DVD, dodatkowej pamieci, 2-go dysku, karty
    > muzycznej, karty sieciowej , modemu,
    >
    > zmuszony jestem te blomby zerwac.

    i tracisz gwarancje .. tylko idioci kupuja zaplombowane kompy - proste

    > i oczekuje wplaty 40 zl za montaz kazdego nowego podzespolu.
    > Czyli w tym przypadku 7 x 40 zl = 280 zl

    prawidlowo

    > 7 x 40 zl = 280 zl

    oszczedni zawsze placa 2x wiecej

    > A zatem grozba producenta komputera i gwaranta jest tak prawnie
    > niedopuszczalna, jak i nie jest wiazaca,

    jest wiaszaca bo kupiles komputer - zdodziles sie na gwarancjie , koniec
    tematu

    > Zatem chcialbym uznac taki zapis za prawnie niedopuszczalny

    alesz panie magistrze .. STFU

    > Kto sie spotkal z podobnym problemem i napotkal trudnosci , niech opisze
    > swoje zdarzenie i doradzi co zrobic.

    ja , mialem klienta ktory nie potrafil czytac .. nie przeczytal gwarancji z
    ktora sie prawnie zgodzil kupujac ..

    > Czy konieczne bedzie wniesienie sprawy do sadu

    przegrasz

    >, czy tez d. Ministerstwo
    > Handlu i jego nastepca

    koniecznie , im bakuje rozrywki - chetnie sie posmieja

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P