eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja "door to door" › Re: Gwarancja "door to door"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: grzech <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja "door to door"
    Date: Wed, 27 Oct 2004 17:17:23 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <cloe5c$t5f$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cl7nq7$cec$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.188.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098890220 29871 195.116.188.2 (27 Oct 2004 15:17:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Oct 2004 15:17:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cl7nq7$cec$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: grzech.groups
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.2 (Windows/20040707)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:251168
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzięki za odzew :)

    Byłem w Klubie Federacji Konsumentów i tam poradzono mi abym oprócz:
    - dowodu zakupu
    - gwarancji
    - opisu usterki
    dołączył jeszcze swoje żądanie np: w przypadku niemożliwości naprawienia
    zwrot kosztów, oraz zaznaczył że powiadomiłem o tym FK przekazując
    kopie wszystkich przesłanych dokumentów.

    Ja jeszcze planuję wysłać CD z uwiecznioną wadą monitora w pliku *.avi,
    ponieważ wada uwidacznia się okresowo..
    ....

    Pan z serwisu powiedział, że w gwarancji mogą być wbite tylko ich
    symbole, bez żadnych dat..
    Ale podobno gwarancja jest przedłużana o okres pobytu w serwisie i skąd
    ja mam znać teraz dokładną datę? :(
    ....

    "Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot kwoty ceny
    zakupu, jeżeli w okresie gwarancji ASS dokona czterech napraw, a sprzęt
    będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z
    przeznaczeniem."
    To cytat z Karty gwarancyjnej. Czy mogę w tej sytuacji *żądać* zwrotu
    kasy? Czy *muszą* mi ja wtedy zwrócić? Czy to od Nich zależy co zrobią
    (wymiana/zwrot)?
    ....

    Czy mogę się jeszcze powoływać na: "Ustawę o szczególnych warunkach
    sprzedaży" jeśli pierwsza naprawa w serwisie była w czasie krótszym niż
    dwa lata od chwili zakupu, a teraz już ten termin jest przekroczony?
    ....

    pozdrawiam grzech

    --
    Co popieli i co niszczy, całe życie czarnych zgliszczy,
    co samotnie kluczyć każe, w strasznej śmierci.. pełnej marzeń.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1