eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a nieuczciwy sprzedawca ? › Re: Gwarancja, a nieuczciwy sprzedawca ?
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Gwarancja, a nieuczciwy sprzedawca ?
    References: <gjv2li$tco$1@news3.onet>
    Message-ID: <s...@g...mierzwiak.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 82.143.145.17
    Date: 6 Jan 2009 09:21:00 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1231230060 82.143.145.17 (6 Jan 2009 09:21:00 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 45
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:570364
    [ ukryj nagłówki ]

    Radek D napisał(a):

    > Kupiłem na początku grudnia płytę główną do PC.
    > Płyta nowa w wersji OEM (czyli bez żadnych dodatków).

    OEM nie znaczy "bez zadnych dodatkow" tylko jest to podzespol
    przeznaczony dla producenta komputera - czytaj: bez gwarancji
    konsumenckiej swiadczonej przez producenta.

    > W domu okazało się, że coś jest najprawdopodobniej
    > uwalone z kontrolerem dysków, z tym, że chciałem
    > jeszcze przetestować z kilkoma dyskami/taśmami/zasilaczami.
    > Wiec płyta trafiła do sklepu dopiero wczoraj.

    "Najprawdopodobniej cos jest uwalone". Co konkretnie? W jaki sposob
    wykluczyles niekompatybilnosc podzespolow pochodzacych z roznych zrodel?

    > Niestety mam takie wrażenie, że sklep/komis to banda cwaniaków
    > (coś a la komis komórek prowadzony przez dresów).
    > Każda moja uwaga kwitowana była głupim uśmieszkiem, gdy
    > poprosiłem o potwierdzenie oddania płyty do serwisu spojrzeli
    > na mnie jak na idiotę. Byli wręcz pewni, że płyta jest OK i
    > "zagrozili", że jeśli będzie u nich działać to zapłacę 20 zł
    > za "serwis". Tylko, że oni takich płyt mają cały karton i
    > wystarczy, że podłożą inną i będą chcieli kasę za
    > niepotrzebny serwis albo - co gorsze - będą mi wmawiali, że
    > jest sprawna. A wiem, że jest z nią coś nie tak - bo w serwisie
    > siedzę pewnie dłużej niż oni.

    Co konkretnie? Reklamowales z jakiego powodu? W jaki sposob? Gwarancja?
    Niezgodnosc z Umowa?

    > Jak mogę się bronić od strony prawnej przed takimi praktykami ?

    Przed jakimi? Glupimi usmieszkami?

    Bo jak dla mnie powyzsze jest wlasnie wypadkowa tego, ze sie
    sprzedaje/kupuje podzespoly OEM ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.
    http://ussburaque.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1