  • 1. Data: 2006-11-01 18:07:05
    Temat: Gwarancja Rozruchowa
    Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    niedawno, [ tydzień temu ] kupiłem przez Allegro nowy [ po wymianie
    gwarancyjnej ] dysk ma gwarancję producenta do 2010 roku,dysk twardy,
    odebrałem go osobiście, i sprzedawca dał mi pisemną gwarancję rozruchową
    na 6 miesięcy, co to jest za gwarancja, za info, Dzięki.

  • 2. Data: 2006-11-01 18:22:11
    Temat: Re: Gwarancja Rozruchowa
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Gupik napisał(a):
> [...]
    > odebrałem go osobiście, i sprzedawca dał mi pisemną gwarancję rozruchową
    > na 6 miesięcy, co to jest za gwarancja, za info, Dzięki.

    Sprawdź na karcie gwarancyjnej, w warunkach gwarancji.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2006-11-01 19:54:19
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "Gupik" <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odebrałem go osobiście, i sprzedawca dał mi pisemną gwarancję rozruchową
    > na 6 miesięcy, co to jest za gwarancja, za info, Dzięki.

    To zalezy o którą gwarancję pytasz - tą sprzedawcy czy producenta?

    "Gwarancję rozruchową" można traktować różnie. W zależności od tego czy
    dostałeś ową gwarancje na piśmie czy nie będziemy mieli do czynienia albo z
    rekojmią modyfikowaną postanowieniami umowy (umowy ustnej) albo - w
    przypadku gwarancji na piśmie - standardową formą gwarancji.

    Jeśli wraz z dyskiem dostałeś właściwy druk umowy producenta - to prawa z
    tej gwarancji przeszły na Ciebie.
    --------------
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 4. Data: 2006-11-01 22:41:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.11.2006 Łukasz N <l...@s...net> napisał/a:
> [...]
    > dostałeś ową gwarancje na piśmie czy nie będziemy mieli do czynienia albo z
    > rekojmią modyfikowaną postanowieniami umowy (umowy ustnej) albo - w

    Uparcie wprowadzasz ludzi w błąd.

    > --------------
    > Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-11-01 22:45:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.11.2006 Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał/a:
> [...]
    > odebrałem go osobiście, i sprzedawca dał mi pisemną gwarancję rozruchową
    > na 6 miesięcy, co to jest za gwarancja, za info, Dzięki.

    Pewnie sobie sprzedawca tak to nazwał. Jesli ów sprzedawca jest
    przedsiębiorcą a ty kupiłeś ten dysk prywatnie to przysługuje Ci 2 letnia
    ochrona z tyt. niezgodności z umową i odpowiada tu sprzedawca. Przez
    pierwsze 6 miesięcy przyjmuje się, że wada już istniała w towarze. Po 6ciu
    miesiącach będziesz musiał to sam udowodnić.

    Poza tym, sprzedawca może ci wystawić osobną gwarancję na
    warunkach które sam okresli i być może też jest to coś takiego (nie
    wyłącza to odpowiedzialnosci z tyt. ww. niezgodności z umową).

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2006-11-01 22:55:30
    Temat: Re: Gwarancja Rozruchowa [OT]
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 01 Nov 2006 20:54:19 +0100, Łukasz N napisał(a):

    > Jeśli wraz z dyskiem dostałeś właściwy druk umowy producenta - to
    > prawa z tej gwarancji przeszły na Ciebie.
    > --------------
    > Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

    Jest coraz lepiej panie "forum prawnikow" juz piszesz _pod_ cytatem.
    Jakbys jeszcze delimiter na ludzki poprawil to moze nawet ktos cie polubi.
    Zagoogluj za slowkiem "estetykieta" i za faq tej grupy.
    Jakub (JFK) Kasica
    adres z from jest poprawny bez
    usuwania czegokolwiek.

  • 7. Data: 2006-11-02 00:05:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.11.2006 JFK <s...@g...com> napisał/a:
    > Jest coraz lepiej panie "forum prawnikow" juz piszesz _pod_ cytatem.

    Merytorycznie przynajmniej w zakresie prawa konsumenckiego jest fatalnie i
    nie wyglada aby bylo lepiej. Moze wiec lepiej niech tak zostanie - bedzie
    dodatkowe ostrzezenie.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2006-11-02 05:51:40
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Thu, 02 Nov 2006 08:05:43 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Moze wiec lepiej niech tak zostanie - bedzie
    > dodatkowe ostrzezenie.
    Hmm, moze masz racje :-). To ma swoj sens.

  • 9. Data: 2006-11-02 07:44:14
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
> [...]

    > pierwsze 6 miesięcy przyjmuje się, że wada już istniała w towarze. Po 6ciu
    > miesiącach będziesz musiał to sam udowodnić.

    A co jesli kupil ten dysk w licytacji (pisze ze kupil na allegro) ? Tj. nie
    bylo opcji kup teraz, tylko licytacja ktora wygral.

    Daniel

  • 10. Data: 2006-11-02 07:58:33
    Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    > A co jesli kupil ten dysk w licytacji (pisze ze kupil na allegro) ?
    Tj. nie
    > bylo opcji kup teraz, tylko licytacja ktora wygral.

    tak, to było na Allegro, zakup był na kup teraz, [ cena 137 zł ]
    dostałem przy odbiorze gwarancje na pismie,