    From: "Tofifik" <rbociek@_no_spam_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja
    Date: Wed, 21 Jul 2004 00:08:49 +0200

    > Papier wszystko przyjmie. Może być zapis że gwarancja obowiązuje w
    czwartki
    > i soboty w godziny nieparzyste pod warunkiem że użytkownik siedział na
    > zielonej kanapie - podst. prawna art 13 par 1 ustawy o szczególnych
    > warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    >

    > --
    > United Devices Cancer Research Project
    > www.grid.org
    > lobo_(małpa)autograf.pl

    dzieki tylko nie rozumiem tego art: tzn 12 par1
    1. Udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty przez
    oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie,
    odnoszących się do towaru konsumpcyjnego; określa ono obowiązki gwaranta i
    uprawnienia kupującego w przypadku, gdy właściwość sprzedanego towaru nie
    odpowiada właściwości wskazanej w tym oświadczeniu. Nie uważa się za
    gwarancję oświadczenia, które nie kształtuje obowiązków gwaranta.

    chodzi mi o to czy jak ja uzytkuje urządzenie prawidlowo tzn wg instrukcji
    itd. a tu nagle przez kabel dostawcy kablówki idzie napiecie (czy to od
    pioruna czy tez z centrali) i je#$%^#$ to czy oni moga sie zaslaniac tym ze
    jest to zdarzenie losowe? pozatym co jest rozumiane jako zdarzenie losowe bo
    tego chyba ustawodawcy nie sprecyzowali. bo na dobra sprawe to wszystkie
    usterki tak mozna okreslic.