eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Re: Gwarancja
  • Data: 2002-02-19 14:01:19
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Al13N" napisał w wiadomości:
    [... za dużo by tego cytować..]
    > Tak wiec moje pytania brzmia: Kto ma racje ja, czy sprzedawca (najchetniej
    > jakis paragrafik; moze jest cos w kodeksie czego nie znalazlem)? Jutro
    mija
    > dzien w ktorym zostanie przekroczony termin zalatwienia reklamacji. Jezeli
    > to ja mam racje, to jakie mam mozliwosc wyegzekwowania swoich praw. Jezeli
    > sprzedawca mosialby mi zwrocic gotowke, to czy moge domagac sie odsetek (w
    > jakiej wysokosc i od kiedy je naliczac)?
    >
    > Wiem, ze troche namieszalem, ale licze, ze ktos pomoze mi to jakos
    zalatwic.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Monus
    >
    Sprzedwca ma racje a Ty jesteś wyjątkowo upierdliwym kilentem. Sprzedawca
    chce ci dać nowy sprzęt (w dodatku nowszy) a ty mu jeszcze robisz łaskę że z
    nim rozmawiasz.
    Ręce mi opadają jak widze ludzi z takimi problemami. Sam rozpocznij
    działalność gospodarczą, otwórz sklep ze sprzętem komputerowym i ciekawe czy
    bedziesz miał podobne podejście do sprawy. Dopóki klienci nie nuczą się
    korzystać w sposób cywilizowny z przysługujących im praw to dalej będziemy
    żyć w kraju gdzie toleruje się chamstwo i bezprawie.

    Serwiz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1