  • Data: 2002-02-23 11:44:00
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Al13N"

    > Tak tylko, ze cena zaproponowanego dysku jest o 200 zl nizsza niz tego co
    > kupilem. A co do prowadzenia wlasnej dzialalnosci to takowa prowadze (cale
    > szczescie ze to tylko uslugi ;)).
    >
    > Monus

    Co Pana obchodzi jaka DZIS jest cena dysku lepszego inz ten,
    ktory Pan kupil dawno temu.
    Czy WTEDY cena dysku obiegala razaco od rynkowej ?

    DZIS cena nowego egz. Panskiego dysku jest/(bylaby gdyby byl nadal
    produkowany)
    znacznie mniejsza, niz
    Pan zaplacil.

    Nie wiem, co PAN kombinuje, alo prosze zwrocic uwage, ze chce Pan przetrzec
    droge
    do darmowej wymiany Z DOPLATA starego sprzetu zna nowy.

    Chodzi Panu o to, by oddac stary dysk, wziac kase, kupic nowy i by jeszcze
    zostalo.

    nieladnie.
    Rodzi sie podejrzenie, ze dolozyl Pan staran, by dysk sie zepsul...

    Boguslaw