    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwalty
    Date: Tue, 11 Apr 2006 12:31:29 +0200

    pl> napisał w wiadomości

    > Słucham? No coments. Czasami bywasz żałosny, więc zaoszczędzę ci dalszych
    > frustracji (sobie też) i nie będę odpisywać na dalsze posty w tym wątku.
    > Szukasz ciągle punktu przewagi swojej nade mną? Jak masz coś do mnie
    > osobiście, to nie zaśmiecaj gruby i uderzaj na priv.

    no prosze, liczysz na to ze czytelnicy z grupy sa debilami ktorzy nie
    potrafia spojrzec w jakiej galezi sie wypowiadasz?

    cytuje
    "Akulka napisał/a:
> [...]
    Niezbyt prawdopodobne, bo takie środki dłużej działają (szczególnie w
    połączeniu z alkoholem).

    Raczej dziewczyna się spiła dobrowolnie - 14-latce niewiele potrzeba.

    A próba samobójcza i zgłoszenie nie wynikały z "gwałtu", ale z tego, że
    ci chłopcy się wszędzie przechwalali."

    jak wiec widzisz Artur takze zaznaczyl ze proba samobojcza wcale nie
    swiadczy o gwalcie , ciekawe czemu, czyzby TAKZE przypuszczal ze
    zaraz przyjmiesz taki kierunek ?

    > Pisz, ale trzymaj się chociaż jakiś zasad,

    ja zasad nie zmieniam, jedynie z czasem forme wypowiedzi, czy na skutek
    poszerzenia wiedzy wiecej konretow dokladam.

    nie wkładaj swoich słów w usta
    > innych,

    nie wkladam takich, twierdzisz inaczej, jak juz pisalem wskaz konretnie,
    ID posta (identyfikator wiadomosci)

    >nie konfabuluj i nie bądź wulgarny.

    nie jestem wulgarny, natomiast nie zdzierze razacej glupoty
    (miedzy innymi naiwnosci)
    i w takich przypadkach zawsze zabiore glos, i moze sie zdarzyc ze dosc
    dosadnie kilka rzeczy napisze. Tym bardziej jezlei ktos bedzie powielac
    bzdury typu "musialam mu niezle dopiec", dla mnie wywody bez konretow
    (czyli jak juz pisalem bez konretnych art na popracie swojej tezy)
    zawierajacych info o krzywdzie ofiary, bezkarnosci sprawcy itp czyli
    uzywanie demagogicznych prostackich hasel mija sie z celem i
    najzwyczajniej w swiecie nie wczytuje sie w takie posty bo szkoda
    nerwow, wiec zapewniam cie ze cos tak glupiego nie jest w stanie mi dopiec.

    Kris probowala udowodnic prawdziwosc powielanego przez Ciebie hasla
    niestety sie jej nie udalo. (a posiada wiedze na temat prawa co nei raz
    pokazywala na grupie) Ograniczyla sie do podania przykaldow osob ktore
    nieprawidlowo stosuja istniejace prawidlowe prawo, ja oczekuej podanie
    art. ktore
    autoamtycznie powoduja bezkarnosc sprawcy i nie maja na celu uchronienie
    osob niewinych czy niewspolmiernego ukarania sprawcy ze wzgledu na brak
    jego winy.
    I poki takich od ciebie nie otrzymam nie oczekuj odemnie
    przyjaznego stosunku. Nie pozwole na to by takie glupoty zostały w
    archiwach usenetu bez sprostowania.
    (dlatego wyprzedzilem twoja wypowiedz bo ktos czytajac archiwum moglby
    sie natknac na zwrot sugerujacy ze popelninie samobojstwa jest
    jednoznacznie z prawdziwoscia zeznan skladanych przez samobojczynie -
    takie jest czesto rozumowanie zwyklych ludzi)

    > Reszta jest możliwa do
    > zaakceptowania. Netykieta się kłania.

    a netykiete to jaj mam gleboko ..

    >EOT, bo to się zamienia w dziecinną
    > pyskówkę.

    toz oczekiwalem konretow juz wieki temu a takich nie otrzymalem.

    P.