    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwalty
    Date: Fri, 7 Apr 2006 01:52:20 +0200

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:
    > OK, to jest więc _podejrzenie_ gwałtu - i to nieźle uzasadnione,
    skoro
    > wg, świadków (sądząc po opisie) dziwnie szybko film jej się urwał.
    > [ciach]

    Biorąc pod uwagę to, że to 14-to latka, to "dziwnie szybko" film się
    jej mógł urwać po jednym mocniejszym drinku. Nie wykluczone, ze to był
    pierwszy kieliszek w jej życiu. Dodatkowo jakiś szampan i skutek
    murowany.

    > Dobre pytanie... Niemniej jednak jak trzeba nisko upaść, żeby mieć
    chęć
    > na taką szmatę?

    Prawidłowo postawione pytanie brzmi: Ile alkoholu trzeba wypić? Bo nie
    podejrzewam, by ona piła sama. No i nazywanie dziewczyny szmatą tylko
    z tego powodu, ze się upiła to lekka przesada w mojej ocenie.