  • Data: 2003-06-13 14:28:05
    Temat: Re: Gwalt ?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> popełnił 12 cze 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bca0jv$fkg$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Zeznanie kontra zeznanie - tylko w tych dwóch pierwszych zeznawała
    > osoba zaufania publicznego (czy jak to się fachowo nazywa). Typu:
    > policjant, sędzia, prokurator (kto jeszcze?).

    > Bez świadków czy choćby czegoś do obdukcji będzie cieeeeeeeeeeeeężko.
    > Teoretycznie to np. ona mogła mieć na niego ochotę, on odmówił i teraz
    > ona się mści - bywały ponoć takie przypadki.
    "Teoretycznie to on ma warszawską rejestrację,
    a takich podobno tu nie lubią"- pamiętasz taki post?
    Teoretycznie to nie podobała się zauważona podczas kontroli naklejka
    partii/klubu/zespołu.
    Wiem, wiem... Już przestają, może trafi się wątek bardziej odpowiedni
    do tego typu rozważań :/

    --
    pozdro
    poreba