  • Data: 2003-06-12 13:33:02
    Temat: Re: Gwalt ?
    Od: "Tom" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bc9scg$8fr$3@inews.gazeta.pl...
    > Jestem zdecydowanie przeciwny traktowaniu procedur karnych jako narzędzia
    do
    > wyładowywania swoich frustracji albo sposobu na zatrucie komuś życia.
    > Obiektywnie rzecz biorąc istnieje - choć być może znikome, ale jednak -
    > prawdopodobieństwo, że ten chłopak jest niewinny. I zgodnie z prawem
    należy
    > go traktować jako niewinnego aż do czasu, gdy wina nie zostanie mu
    > udowodniona.

    My tu nie jesteśmy "Wysokim Sądem" tylko doradzamy Radkowi co ma zrobić.
    Myślę, że nie jest to miejsce do rozstrzygania czy jego dziewczyna kłamie,
    czy nie. Jeżeli doradzamy Radkowi to przyjmijmy, że mówi nam prawdę i
    sprawca rzeczywiście zrobił to o czym Radek pisał.

    >Z tego też powodu pomawianie go o coś, czego najprawdopodobniej
    > nie uda się udowodnić jest nie tylko bezsensowne, ale może w dodatku
    spotkać
    > się z reperkusjami prawnymi ze strony tego chłopaka.

    Każdy proces/konflikt z innymi osobami grozi reperkusjami. Jeżeli ktoś z
    założenia się ich boi, rzeczywiście lepiej niech siedzi w domu.

    > Ze społecznego punktu widzenia, to rozdmuchując te sprawę o wiele więcej
    > straci dziewczyna, niż chłopak. Chłopak po prostu powie, że dziewczyna
    > najpierw chciała, a potem się rozmyśliła i uciekła. I ona wyjdzie na
    idiotkę
    > w oczach grupy, a on zostanie bohaterem, bo w końcu wszystkie na niego
    lecą.

    Przyznaję, że reakcji Sądu ani środowiska nie da się przewidzieć.
    Moim zdaniem, jeżeli normalna dziewczyna będzie twierdzić, że ktoś ją
    zaciągnął do bramy, to wszyscy uwierzą raczej jej, a nie kolesiowi, który to
    zrobił.