  • Data: 2009-07-08 15:50:26
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał

    > Przeczytaj lepiej ten art. Nawet jesli ktos swiadczy takie uslugi, to
    > nie jest do nich zobowiazany.

    "Kto, [...] umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia świadczenia, do
    którego jest obowiązany, podlega karze grzywny"

    Czego tu nie rozumiesz? Siłą rzeczy nie rozmawiamy o usługach i
    świadczeniach, do których ktoś zobowiązany nie jest. Innymi słowy jeśli
    oczekujesz od sprzedawcy warzyw, by wytapetował Ci mieszkanie, to możesz
    się co najwyżej w nos pocałować. Jeśli oczekujesz od sprzedawcy gier
    sprzedaży gry, a on Ci odmówi i nie poda uzasadnionego (z punktu widzenia
    prawa) powodu, to może mieć problemy. "Może", co nie oznacza, że będzie je
    miał na pewno.

    I> Ja wiem, ze tesknisz za gospodarka nakazowo-rozdzielcza, ale to sie na
    > szczescie skonczylo 20 lat temu.

    Coś Ci się chyba pomyliło. Za niczym nie tęsknię, więc daruj sobie takie
    argumenty ad personam, bo niczego nie wnoszą.

    > Swoboda zawierania umow to jedna z podstawowych wolnosci.

    Owszem, ale pod wieloma warunkami. Poczytaj sobie więcej na ten temat.
    I - uprzedzając prośbę - sam sobie poszukaj, bo ja nie mam czasu na
    szperanie i wypisywanie Ci stosownych cytatów.