  • Data: 2009-07-06 15:02:45
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:

    > Skoro towar jest jego własnością, to dlaczego ma nie decydować? Oczywiście

    Bo moment do podjęcia decyzji to był moment wystawienia towaru na
    sprzedaż - w sklepie masz ofertę publiczną i po ptokach.

    > opisałeś tutaj totalną skrajność,
    > która nie ma nic wspólnego z wiekiem nabywcy, a nawet ze zdrowym rozsądkiem.
    > Wiek kupującego przy towarze oznaczonym "Od 18 lat"
    > to jednak nie to samo, co kolor krawata :) A kolor skóry.. to już rasizm.
    > Zakazany w konstytucji. Więc akurat na to
    > prawo istnieje.

    Zmuszanie do ujawniania danych osobowych (np. wieku) też jest w
    Konstytucji zakazane.

    > No to ja proponuję wprowadzić w podstawówce obowiązek obejrzenia przez
    > dzieciaki wszystkich filmów Orłowskiej.
    > Niech się uczą klasyki :)

    Ummm... A ja wyłupiesz prąd i benzynę...

    > Oczywiście żartuję. Po prostu nie rozumiem.. Skoro te piktogramy pokazujące
    > wiek nie mają żadnej mocy prawnej,

    W Polsce - nie mają.

    > a nawet w ogóle żadnego znaczenia, to po co one są? Informacja dla rodziców?

    Dokładnie właśnie tym są - informacją dla rodziców.

    > Ilu znacie rodziców, którzy na nie w ogóle zwracają uwagę?

    Konstytucja daje rodzicom prawo do wychowania dzieci zgodnie z własnym
    widzimisię.