    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grupowe Ubezpieczenie na Życie
    Date: Sun, 13 Apr 2003 22:37:57 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Firma ubezpieczeniowa nie chce ubezpieczać człowieka, który jej zaraz może
    umrzeć bo i po co?
    Mój ubezpieczyciel skierował mnie na badania. tych badań było dość dużo.
    Poprosiłem ich o wyniki. Trochę były opory, ale jak powiedziałem, że bez
    tych wyników nie podpiszę polisy, to przedstawiciel razem z polisą przywiózł
    mi do domu. Były mi akurat potrzebne do innego lekarza więc skorzystałem a
    te akurat tanie nie były a i tak oni płacili.
    Nie wiem jak to się ma do przepisów, ale wydaje mi się rozsądne to co robią.
    PawełJ