  • Data: 2022-03-13 12:13:36
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-13 o 10:41, _Master_ pisze:

    > Jest jest jest ;-) Wiem że nie uwierzysz ale przez chwilę się
    > zastanawiałem czy użyć tego słowa tak ostatnio tu popularnego aby
    > zaintrygować cwaniaków co zmieniają tematy, unikają trudnych pytań,
    > manipulują narracją niby z ułomności ale chyba jednak mają to w
    > konspektach ;-)

    Jeśli celem dyskusji ma być zaintrygowanie samego siebie,
    to przyznam, że Ci się udało.
    Zazwyczaj nie śledzę stale co się dzieje w danym wątku,
    zaglądam czasem do środka i jak widzę coś głupiego
    (tak, to o Twoich postach mowa), to sprawdzam cały watek od poczatku,
    żeby nie wyjść na ignoranta i dopiero wtedy coś komentuję.
    Ile razy wytykam komuś głupotę czy niewiedzę
    (a widzę, że często się łapiesz) tyle razy dowiaduję się,
    że jestem czyimś agentem, że opłaca mnie jakaś opcja.

    Więc zajrzyj do wątku, sprawdź co i kiedy pisałeś.
    I jeśli z pierwszą częścią pierwszej wypowiedzi mogę się zgodzić
    (to o złym monopolu) to już kolejna projekcja o wysłaniu wojska
    przez NATO jest kompletnym odlotem.

    Kolejna wypowiedź: jak nie handlować to nie handlować.
    Tak to jest kontrowersyjne (ale byłbym w stanie poprzeć - tylko trzeba
    znać cenę
    (społeczną cenę tego kroku w Polsce) i obawiam się, że nie znasz realiów
    snując bajki o paleniu drewnem.

    Kolejna wypowiedź o odpowiedzialności za Putina:
    tak, też się zgadzam, że Zachód "karmił go" i wiedział
    na co idzie kasa za ropę.

    A potem to już tylko bełkot jak ktoś (tu Robert) przybił
    gwoździa do Twojej głupoty.

    Więc w zasadzie z większością Twoich wypowiedzi się zgadzam.
    I kto tu jest zmieniającym temat i unikającym odpowiedzi (szanowanie
    węgla :-))
    Ja mimo, ze widzę jakiś antyeuropejski przekaz w Twoich wypowiedziach
    nie przypinam Ci łatki partyjnej tuby, tylko uważam, że to Twoja
    własna głupota.