  • 11. Data: 2007-05-14 18:18:23
    Temat: Re: Grożny pies a mieszkańcy
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 14-05-2007 o 17:06:01 Dorota *** <d...@W...op.pl> napisał(a):

    > Dzi? rozmawia?am ze Stra?? MIejsk?. Prosili, by dzwoniae nawet jak pies
    > wybiegnie poza ogrodzenie.

    Jesli ktos ma tam aparat cyfrowy, telefon z nagrywaniem wideo albo
    kamere... nagrywajcie kazde takie wybiegniecie. I kazde zglaszajcie, jak
    poradzili straznicy, telefonicznie lub osobiscie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 12. Data: 2007-05-16 15:41:20
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Jasko Bartnik pisze:

    > Jesli nie szkoda psa to moze gaz pieprzowy + taser?

    To głupi pomysł, podobnie jak pistolet gazowy wobec ludzi. Może się
    bowiem okazać że pod wpływem emocji "coś nie wyjdzie" a wówczas
    zaatakowany pies zacznie się bronić...
    Nie ma co bicza kręcić na siebie, od tego są służby aby wychować
    właściciela (a raczej go ukarać, bo na wychowanie pewnie za późno).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 13. Data: 2007-05-16 15:43:46
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Dorota *** pisze:

    > większych -bokserami, wilczurami, dobermanem, bullterierem). Ale zabawy są
    > zawsze pod kontrolą właściciela. A ja wiem, że psy moich znajomych są karne.
    > Mam nawet tolerancję dla ludzi puszczających duże psy bez smyczy - jeśli
    > widzę, że pies słucha właściciela. Tu natomiast pies zupełnie nie reaguje na
    > polecenia właścicieli...

    To że pies reaguje na polecenia właścicieli nie znaczy że jest
    bezpieczniejszy od tego, który sobie hasa w najlepsze. Zwykle właśnie
    pies, który ma normalną psychikę i lata sobie luzem jest zdecydowanie
    bezpieczniejszy niż pies którego się łamie dyscypliną.
    Inna sprawa że pies nie powinien latać luzem po osiedlu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL