    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grożenie śmiercią - co mam z tym z robić???(długie)
    Date: Tue, 3 Feb 2004 21:31:15 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc193.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> napisał w wiadomości
    news:bvo1nk$phj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Przede wszystkim natychmiast bym złożył zawiadomienie o przestępstwie. o
    ile jakieś tam pyskówki pomiędzy wami i wplecione w to groźby można było
    zbagatelizować, to jeśli gość zaczyna nachodzić dom, to zaczyna już
    wyglądać poważnie. Po za tym pouczyć żonę, że jeśli następnym razem
    przyjdzie, to ma wezwać policję. Powiedzieć dyżurnemu, że groźby już są
    zgłoszone a ona jest sama w domu i się boi, ten gość nie ma nic do
    robienia w jej mieszkaniu i tyle. Policjanci przyjadą i najpewniej
    gościowi wyperswadują kolejne wizyty. Po za tym przy najbliższej okazji
    wyjaśnij temu człowiekowi, że jeśli ma coś do Ciebie, to niech najlepiej
    napisze i wyśle, bo nie masz przyjemności z nim rozmawiać.