    From: Kazik Kazimierczak <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głupie pytania w banku Millenium...
    Date: Mon, 06 Oct 2003 15:12:50 +0200

    Kazik Kazimierczak wrote:
    > Witam,
    >
    > W jakim celu w banku Millennium urzędniczka przy podejmowaniu kwoty
    > przez klienta banku większej niż 10 tys. zł zadaje pytanie "W jakim celu
    > pobiera te pieniądze?" Uzyskana od niej odpowiedź - że jest to wymóg jej
    > przełożonych i ona tylko spełnia swój obowiązek itd. Moje wątpliwości są
    > następujące:
    >
    > - czy ma bank do tego prawo?
    > - czy w innych bankach też jest tak samo?
    > - czemu to ma służyć?
    > - co będzie jeśli nie wydam pieniędzy na to co zadeklarowałem?

    Nie chodzi mi o odpowiedź jaką ew. udzielę lub nie w banku, ale o FAKT,
    że jestem zmuszany do odpowiedzi na takie pytania. Można sobie
    wyobrazić, że jest to na razie wstęp przed czymś większym. Np. Za dwa
    może dziesięć lat wpadnie do domu trójka murarska, lub jakaś IRCHA lub
    inna czerezwyczajka i powiedzą miłym głosem:
    "- Panie Kazimierzu brałeś Pan szmal w banku, zadeklarowałeś Pan że
    kupisz lodówkę i telewizor a tymczasem widzieliśmy was jak żeście
    przepili i przejedli wszystko w sobotę w knajpie. Pomyślciem, żona
    dzieci, no i co teraz z wami będzie?"

    A może za lat dziesięć aby wziąć SWOJE pieniądze z banku będzie
    obowiązkowe deklarowanie na co itd.

    Kazik