    From: "AAAAAAAA" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głośny sąsiad na górze
    Date: Wed, 13 Apr 2011 14:46:06 +0200

    .

    Co zrobić jak sie ma sąsiada na górze, który uwielbia robić imprezy, a
    jak nie robi imprez to po nocach ogląda tak głośno TV, że nawet
    zmróżyc oka nie można? Nie jest stary, więc nie jest głuchy. A jak nie
    robi ww. rzezcy to tak tupcze nogami, że wytrzymac nie można. Chyba
    żona chodzi w szpilkach lub on w chodakach z podeszwą drewnianią.

    heh :)
    miałem ten problem jakies 9 miesięcy temu na grupie ciekawa dyskusja była.

    Ja wynajmowałem więc sie po prostu wyprowadziłem po kilku miesiącach walki,
    no ale nie każdy ma taką możliwość:) chociaz już byłem przygotowany na
    wszystko

    Proponuję grzecznie podejsc zwrocić uwagę
    jak nie będzie pomagało to hardkorowa metoda

    nr 1:
    Program Głośny sąsiad
    http://tnij.org/sgaaass

    nr.2

    oficjalnie drogi dwie, pismo do spoldzielni/wspolnoty, najlepiej podpisane
    przez kilku siadiadow, oraz wzywanie policji, to ze nie sa to godziny nocne,
    nie ma wiekszego znaczenia :

    Kodeks Wykroczeń art 51
    Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
    spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w
    miejscu publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
    dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    § 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.

    Art. 24. § 1.Grzywnę wymierza się w wysokości od 20 do 5.000 złotych, chyba
    że ustawa stanowi inaczej.
    § 2. Jeżeli za wykroczenie popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej
    wymierzono karę aresztu, orzeka się obok tej kary również grzywnę, chyba że
    orzeczenie grzywny nie byłoby celowe.
    § 3. Wymierzając grzywnę, bierze się pod uwagę dochody sprawcy, jego warunki
    osobiste i rodzinne, stosunki majątkowe i możliwości zarobkowe.

    Zgłaszać na Policję i notować zgłoszenia
    Zgłosić do Zarządcy koniecznie z kilkoma sąsiadami się dogadać.
    Jak przyjdzie policja najlepiej jak inni wyjdą sąsiedzi na korytarz

    U mnie akurat wszyscy się bali, dopiero jak wyszedłem nagadać to inni wyszli
    za mną
    tydzień ciszy i znowu to samo niestety wróciło.

    powodzenia

    pozdrawiam