  • 51. Data: 2019-06-25 21:20:37
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-06-25 o 20:57, Kviat pisze:
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Och, och, jakiś ty troskliwy.
    Zajmij się swoim zdrowiem!

  • 52. Data: 2019-06-25 22:17:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 20:57, Kviat pisze:
    > Warto przeczytać całość, choć wątpię czy coś z tego zrozumiesz.
    >
    > https://hartman.blog.polityka.pl/2018/07/07/pis-nie-
    jest-zly-tylko-glupi/

    ano jasiek hartman bełkocze, typowy żydo-ubek:)))))))))))))))

    --
    I love love

  • 53. Data: 2019-06-26 07:19:34
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 22:17 u2 <u...@o...pl> pisze:

    jest-zly-tylko-glupi/

    > ano jasiek hartman bełkocze, typowy żydo-ubek:)))))))))))))))

    Ciekawe - oni się temu Hartmanu uczą na pamięć, że potrafią tak cytować na
    zawołanie?

    "Kviatu" powrotu do zdrowia nie życzę, bo to oznaczałoby wiarę, że kiedyś
    był zdrowy.
    A w jego przypadku podejrzewam matołectwo wrodzone i nieuleczalne.

    To w sumie przykre, że homoseksualizm jako problem społeczny aktywuje
    coraz niższe poziomy, jak Kviat.
    Oni obrony potrzebują, żeby nie próbowali udawać i nie unieszczęśliwiali
    płci przeciwnej "na próbę", "na pokaz", czy "dla rodziny". To
    prawdopodobnie z takich związków biorą się Hartmanopodobni (przy okazji
    zwolennik kazirodztwa).

    --
    Trefniś

  • 54. Data: 2019-06-26 08:51:28
    Od: Kviat

    W dniu 26.06.2019 o 07:19, Trefniś pisze:

    > To w sumie przykre, że homoseksualizm jako problem społeczny aktywuje
    > coraz niższe poziomy,

    Tak, faktycznie to bardzo dziwne, że im ktoś bardziej zradykalizowany na
    prawo i im większa miernota intelektualna, tym bardziej to zagadnienie
    go interesuje. Taki nie może spać po nocach i ciągle dopytuje jakiej
    orientacji jest rozmówca.
    Oczywiście takie niezdrowe zainteresowanie i twoja obsesja ma swoje
    uzasadnienie, ale rzeczywiście to jest poważny problem społeczny, bo te
    prawackie kryptogejostwo przez to staje się agresywne i jest
    niebezpieczne dla normalnych ludzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 55. Data: 2019-06-26 23:26:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    5...@n...neostrada.pl

    > Ja to rozumiem, ale takie a nie inne przedstawienie sprawy miało na celu
    > zniechęcenie mnie do nadania biegu sprawie, co się udało, a co jak sam
    > stwierdziałeś, sensu nie ma. Jakby się uparli na cały komputer, a nie
    > tylko HDD, to co wtedy miabym zrobić?

    Dać im obraz dysku i tyle.

  • 56. Data: 2019-06-26 23:29:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Teoretycznie...mogli uzyskac dostęp z jego kompa przechwytując np.
    > klawiaturę a potem hasło na ten serwer czy router.

    Mogli, ale to nadal nie wyjaśnia, po co komu komputer. jakie znaczenie w
    sprawie przełamania zabezpieczenia ma to, w jaki sposób sprawca wszedł w
    posiadanie hasła?

  • 57. Data: 2019-06-26 23:34:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 13:21, J.F. pisze:

    > po co powiedzieli ... żeby im statystyk wykrywalności sprawców
    > przestępstw nie psuć :-P

    Jedną sprawą? To już raczej z lenistwa, bo nie widzieli szans wykrycia.

    > I zainstalowal jakis program na kompie, co to niby kamerke uzywa.
    > To trzeba powiedziec, ze router tez trzeba na pare miesiecy trzeba oddac
    > :-P

    Jakie to ma znaczenie dla procesu wykrywczego?

  • 58. Data: 2019-06-27 02:16:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Mogli, ale to nadal nie wyjaśnia, po co komu komputer. jakie znaczenie w
    > sprawie przełamania zabezpieczenia ma to, w jaki sposób sprawca wszedł w
    > posiadanie hasła?

    Jak wykażesz nieautoryzowane wejście na router jesli będzie to po prostu
    normalne logowanie z komputera, z którego normalnie sie np. admin
    loguje?

    --
    Marcin

  • 59. Data: 2019-06-27 09:20:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jak wykażesz nieautoryzowane wejście na router jesli będzie to po prostu
    > normalne logowanie z komputera, z którego normalnie sie np. admin
    > loguje?

    Serwerw w logach przechowuje dane o adresie IP i systemie, z którego się
    logowano, a nie fizyczne o komputerze. Jeśli włamanie miało miejsce
    kilka dni wcześniej, to na kompie może nie być już danych z logowania i
    żaden to dowód, że się nie logowano. Ale nienależące do pokrzywdzonego
    IP już dowodem jest. No i pokrzywdzony ,mógł teoretycznie logować się z
    zupełnie innego komputera. To po prostu wymaga zbadania po stronie
    serwera i należące do pokrzywdzonego urządzenia nie są do niczego
    potrzebne, a już na pewno na dłużej.

  • 60. Data: 2019-06-27 09:42:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jun 2019 09:20:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > zupełnie innego komputera. To po prostu wymaga zbadania po stronie
    > serwera i należące do pokrzywdzonego urządzenia nie są do niczego

    Ale tresc mowila, ze przejal kamere.
    To wymaga zbadania.
    Byc moze odkryjesz na jego komputerze jakies programy do
    przechwytywania klawiatury i lacznosci, to tez wymaga zbadania.
    Bo moze stad wzieli haslo.

    Sprawdzenie serwera to oczywiscie tez dobry pomysl, tylko:
    -serwer zagraniczny, nikt dostepu nie da,
    -logi moze da, ale co dalej - chcesz sprawdzac wszystkie logowania
    klienta, moze da sie wykluczyc jego i zostana tylko podejrzane.

    -a przeciez nie musial sie wlamywacz logowac na to konto.
    mogl zhakowac serwer inaczej.

    Ogolnie kupa roboty i kto za to zaplaci ?

    Tylko co - umorzyc z powodu malej szkodliwosci spolecznej,
    czy zniechecic do zlozenia powiadomienia ?
    Bo umorzyc z powodu braku bieglego, to jak kiepsko brzmi :-)

    J.