  • Data: 2008-12-19 22:09:37
    Temat: Re: Gdzie zarejestrowac wlasna firme? (miasto)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Też trochę nieprecyzyjnie. Jeden adres to adres (zamieszkania)
    > przedsiębiorcy.
    > A kolejne to adresy wykonywania DG. Nie trzeba podawać adresu zamieszkania
    > jeśli w domu się nie prowadzi DG.

    Niemniej jednak adres zamieszkania trzeba podać i jest on jawny. Nie
    można mieć zarejestrowanej działalności tylko z adresem "cały kraj".
    Można mieć 100 miejsc wykonywania DG, można nie mieć żadnego, niemniej
    jednak adres przedsiębiorcy - adres jego zamieszkania - jest jawny. I
    ten adres będzie widoczny we wpisie do ewidencji.

    > A ja właśnie podałem w środę w UM a dziś w US i wszystko gra :-)

    To dziwne, wystarczy przeczytać opis do druku NIP1 w polach
    dotyczących miejsca wykonywania DG ("jeśli nie jest możliwe wskazanie
    adresu głównego miejsca wykonywania działalności, należy podać adres
    zamieszkania"). Co zatem wpisałeś w polu C.5.1, hę?

    --
    Liwiusz