  • 1. Data: 2010-04-16 13:53:30
    Temat: Gdzie skarga na dzielnicowego?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Wstep do sprway wlasciwej: Studentowi na terenie uczelni skradziono
    rower. Przymocowany lancuchem do stojaka na rowery.
    teraz sprawa: zgloszenie do dzielnicowego skutkuje informacja od tegoz
    iz : "Następny student który przyjdzie do mnie z czymś takim dostanie
    500zł mandatu. Może pan powiedzieć że dzielnicowy to chuj, ale tak
    zrobię."

    za uwaga

    "nie zabezpieczenie mienia".

    Oczywiscie kradziezy nie przyjal bo kradziezy nie ma. Bo mienie nie
    bylo zabezpieczone.
    Gdzie zglasic taka rzecz i jakie informacje trzeba podac?

  • 2. Data: 2010-04-16 14:15:06
    Temat: Re: Gdzie skarga na dzielnicowego?
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 06:53:30 -0700, SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Gdzie zglasic taka rzecz i jakie informacje trzeba podac?

    Inspektorat właściwej komendy miejskiej/powiatowej.
    Zaś co do informacji to pewnie trzeba opisać sprawę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-04-16 22:42:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > Inspektorat właściwej komendy miejskiej/powiatowej.

    Zlikwidowali po kolejnych zmianach. Należy złożyć skargę do właściwego
    Komendanta.

    > Zaś co do informacji to pewnie trzeba opisać sprawę ;-)

    Po co? Niezabezpieczenie przez pokrzywdzonego mienia nie zmienia samego
    faktu, że doszło do wykroczenia lub przestępstwa. Istnieją przepisy o
    dopuszczeniu do prowadzenia pojazdu, ale przypięcie łąńcuchem wydaje mi się
    normalnym zabezpieczeniem.

  • 4. Data: 2010-04-18 13:24:41
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 06:53:30 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

> [...]
    > bylo zabezpieczone.
    > Gdzie zglasic taka rzecz i jakie informacje trzeba podac?

    D*** nie dzielnicowy. Prawidłowa odpowiedź dzielnicowego brzmi: Proszę o
    dowód zakupu roweru z numerem seryjnym i czytelnym paragonem. Nie ma pan?
    To skad mam wiedzieć że to pański ukradli?

  • 5. Data: 2010-04-18 13:43:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 06:53:30 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Gdzie zglasic taka rzecz i jakie informacje trzeba podac?

    Taką rzecz zgłasza się na komendzie, a nie dzielnicowemu. Dzielnicowy to
    nie jest skrzynka podawcza, żeby mu zgłaszać że coś ci ukradli.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-04-18 14:41:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    scream wrote:

    > Taką rzecz zgłasza się na komendzie, a nie dzielnicowemu. Dzielnicowy to
    > nie jest skrzynka podawcza, żeby mu zgłaszać że coś ci ukradli.

    A do czego on jest?

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-04-18 14:47:01
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    po prostu urealnił wykrywalność takiego przestępstwa......

    nie pochwalam, jednakże nie czarujmy się - ile rowerów się odnajduje?

    oczywiscie postawa naganna, ale co ona zmieniła? jakby przyjął to by sie
    rower odnalazł? wątpie

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 8. Data: 2010-04-18 17:30:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 18 Apr 2010 16:41:39 +0200, to napisał(a):

    > A do czego on jest?

    1. Doręczanie wezwań
    2. Wywiad środowiskowy
    3. Opieka nad poszkodowanymi w rejonie
    4. "Opieka" nad notowanymi w rejonie
    5. Niebieska karta
    6. Współpraca z jednostkami samorządowymi (rady dzielnic, osiedli, gminy,
    szkoły, itd).

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-04-18 18:12:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    sbst wrote:

    > oczywiscie postawa naganna, ale co ona zmieniła? jakby przyjął to by sie
    > rower odnalazł? wątpie

    Pogorszyłaby się statystyka i może by się wreszcie wzięli za okolicznych
    złodziei rowerów.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-18 19:54:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    sbst <b...@o...pl> wrote:

    > nie pochwalam, jednakże nie czarujmy się - ile rowerów się odnajduje?

    Warto zgłaszać. Koleżanka miała dylemat czy iść zgłaszać kradzież, ale
    w końcu poszła zgłosić na Grunwaldzką, a tam ...stał jej rower. Chwilę
    wcześnej zatrzymali pijaczka jadącego na nim.

    a.